Gå til innhold

NFSU2 - hva nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjørt alle løp i Stage 4 - Coal Harbor Area og har en 106.98% Region Completion Status. Totalt har jeg en Completion Status på 48%.

Har kjørt rundt i det uendelige for å finne løp, men finner ingen. Ingen løp er merket av på kartet heller.

Hva skal jeg egentlig gjøre nå for å nå neste nivå?

Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har kjørt alle løp i Stage 4 - Coal Harbor Area og har en 106.98% Region Completion Status. Totalt har jeg en Completion Status på 48%.

Har kjørt rundt i det uendelige for å finne løp, men finner ingen. Ingen løp er merket av på kartet heller.

Hva skal jeg egentlig gjøre nå for å nå neste nivå?

Takk!

outrun? De orange "tingene" på kartet.

Skrevet
outrun? De orange "tingene" på kartet.

Har kjørt alt av løp...er ingen oransje prikker på kartet. Eneste som vises på kartet er verkstedene og de andre servicestedene...

Skrevet
Mener vel å bare ta å kjøre tilfeldige løp mot andre biler??!!

De orange pilene?!

Går det an da...kjøre tilfeldige løp? Hvor er mål i så fall? Har jo mange ganger kjørt forbi disse "oransje pilene", uten at noe har skjedd. Virker som de kjører ganske tilfeldig rundt på kartet...

Skrevet
Mener vel å bare ta å kjøre tilfeldige løp mot andre biler??!!

De orange pilene?!

Går det an da...kjøre tilfeldige løp? Hvor er mål i så fall? Har jo mange ganger kjørt forbi disse "oransje pilene", uten at noe har skjedd. Virker som de kjører ganske tilfeldig rundt på kartet...

det er jo dette som er outrun, det kjører orange piler rundt i byen, kjør opp bak de og vent til de bremser, så trykker du enter og det er meningen å komme 300 meter vekk fra de, kjør alt du har. Du må først kjøre forbi, sånn at du har ledelsen.

Skrevet

Ok, fant det ut nå...

Men ...siste spørsmål...hvor mange slike outrun må jeg kjøre før jeg kommer videre til neste nivå? Føles som jeg har kjørt for ever...

Skrevet
Ok, fant det ut nå...

Men ...siste spørsmål...hvor mange slike outrun må jeg kjøre før jeg kommer videre til neste nivå? Føles som jeg har kjørt for ever...

Hehe, er en del, de orange pilene forsvinner etterhvert, er ikke flere igjen hos meg, jeg gidder bare ikke begynne på circuit nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...