Gå til innhold

Hvor mye er en 1 år gammel Samsung 191T verdt?

fredde

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har en nøyaktig 1 år gammel sort Samsung 191T som jeg skal selge. Hvor mye kan jeg forvente meg å få for den? Ser på Qxl at prisene varierer mye fra auksjon til auksjon. Den har forresten 1 død/grønn pixel som har vært der fra jeg fikk den.

Takknemlig for et forslag eller 5...

Endret av fredde
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg solgte nylig min svarte 191T for 3000,- komplett med strøm- og VGA-kabel, denne var produsert i mars 2003 og hadde også en død pixel (viste kun rødt og svart) i øvre kant av skjermen. Du kan si deg fornøyd med 3500,-. Ryktene går om at LCD-prisene vil stupe i løpet av det neste halvåret, så desto fortere du selger, desto mer får du vel... :)

Skrevet

Ok, jeg hadde også håpet på å få 3000,- for den. Min skjerm er produsert i August 2003 så det burde vel være en mulighet for å få det samme som deg. Hvor solgte du den?

Skrevet

Solgte den privat via avisannonse. Mine erfaringer tilsier at man ofte får en noe høyere sum ved salg på QXL, men å stresse med pakking, sending og bønn om at posten behandler pakken forsiktig ( :!: ) er ikke veldig fristende, spesielt ikke når jeg ikke hadde vett til å ta vare på originalemballasjen. De få hundrelappene man kanskje kan få ekstra ved nettsalg dropper jeg gjerne mot personlig henting/levering og kontant betaling ved lokalt salg. Men du burde uansett få 3000,- for den. Synd studiene krever bærbar, for dette er en kongeskjerm! :)

Skrevet

Enig at skjermen er konge... Jeg har 2 LCD'er jeg men bruker ikke nr. 2 nok til at jeg har råd til å beholde den. Jeg tror jeg forsøker QXL da jeg fortsatt har orginal emballasjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...