Roskov Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 skriv disse ca 20 ganger i console, give npc_pigeon give npc_seagull hent ut hagla og fur laus!
zebe Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Får ikke opp consolen. Har vært inne på Options > Keybord > Advanced og aktivert consolen, men den kommer alikevel ikke opp.
lavizh Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Update: "Blå" Gravity gun hørt om Edit ? Joda, men når du "editer" telles det ikke som en ny post. Dermed vil ikke topicen komme øverst på lista lenger. Samma om det er ny post eller ikke
lavizh Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Får ikke opp consolen. Har vært inne på Options > Keybord > Advanced og aktivert consolen, men den kommer alikevel ikke opp. Skriv -console i hl'2 appen.
henbruas Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 skriv disse ca 20 ganger i console,give npc_pigeon give npc_seagull hent ut hagla og fur laus! Hva er det som spawner med de kodene?
Flexi Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 noen som vet åssen man kan spawne mer enn en npc?
stranden Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Arti med slowmotion da host_timescale 0.1 Da gikk det saaaaakte. Dumt ikke jeg kan bevege meg raskt mens resten er tregt. Arti å skyte med crossbow og rockedlauncher i slowmotion
Flexi Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 tror du kan bevege deg raskt hvis du skriver noen andre koder også.. kommer ikke på dem akkurat nå
ÖzzY Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 (endret) sv_gravity 0 og sv_maxvelocity 0-100 = lav gravity på objekter og folk , må brukes med noclip [edit] Du må restarte mapet for at det skal funke Endret 28. november 2004 av ÖzzY
Cruento Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Får ikke opp consolen. Har vært inne på Options > Keybord > Advanced og aktivert consolen, men den kommer alikevel ikke opp. Skriv -console i hl'2 appen. For å gjøre det litt enklere: Gå inn på "Play Games" på Steam, høyreklikk på HL2 ikonet og velg "Properties". Deretter trykker du på "Launch Options", og der skriver du "-console".
Caddy Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Fler som har opplevd vanvittig hakking med den blå gravgunneren når man tar tak i fiendens biler?
Kasp Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Fler som har opplevd vanvittig hakking med den blå gravgunneren når man tar tak i fiendens biler? Ja, spillet mitt klikker som oftest da
Caddy Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Oki... Godt det er en kjent bug.. Eller hva enn det er...
henbruas Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Fler som har opplevd vanvittig hakking med den blå gravgunneren når man tar tak i fiendens biler? Spillet mitt klikekt når eg prøvde det
kaiern Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 sv_cheats 1 map d3_citadel_04 Dropped kaierntheman from server Reason: Disconnect by user. Found multiple fog controllers in the same level. Found multiple fog controllers in the same level. Spawn Server d3_citadel_04 Error: Material "dev/dev_prisontvoverlay001" uses unknown shader "vmt" Begin loading faces (loads materials) End loading faces (loads materials) *** Tried to load a non-VTF file as a VTF file! Error reading material "materials/metal/metalwall101b_normal.vtf" *** Tried to load a non-VTF file as a VTF file! Error reading material "materials/Metal/metalwall101b.vtf" *** Tried to load a non-VTF file as a VTF file! Error reading material "materials/metal/metalwall101b_normal.vtf" execing skill.cfg Host_Error: CMapLoadHelper::Init, map models/combine_super_soldier.mdl has wrong identifier Noen som vet hva som er galt?
The Stig Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Skrevet 2. desember 2004 Fler som har opplevd vanvittig hakking med den blå gravgunneren når man tar tak i fiendens biler? Ja, spillet mitt klikker som oftest da Jupp, prøvde det jeg også.. Spillet krasjet, dvs jeg hadde ikke tenkt å vente på at den skulle bli ferdig!
Overguard Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 Utrolig morsomt! Men det var ikke så særlig morsomt å drepe Barney! Kommer ikke videre hvis du gjør det!
dimdal Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 Er det noen som vet hva "impulse 76" gjør for noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå