Gå til innhold

Hylle pc! problemer med HK


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Tror ikke du alltid skal stole på at det som står om hvor masse det skal tåle. Skulle lakkere kabinettet mitt i sommer, hang den ene sidedøren/toppen opp i dobbel sen som skulle tåle 4kg. Sidedøren/toppen veide ca. 3kg, gjett hva som datt rett i bakken etter et par minutter... :no:

alle fiskesnører har et svakt punk.... LOL

 

tenkte du ove at når du knytter så skaper dette friksjon. da blir det varm og skaper et svakt punkt.

 

men hvis du henger har disken(e) i 0,40mm snøre så skal det holde

 

0,40mm snøre = ca. 15 - 30kg

Endret av oddis89
Lenke til kommentar

Jo, fikk litt problmer da jeg skulle laste opp bildene. Siden pappa skulle legge in XP pro. Så formaterte han feil harddisk. Deffor kan jeg ikke laste opp noen bilder :(

 

 

men jeg kan fortelle hva jeg har gjort da. har fått in et HK brett i steden for de tre klossene jeg skulle ha, Hk brett føles litt sikrere. Og satt på h.d.d led'n å den andre som jeg ikke vet hva heter. kjøpte en fin av å på knapp på clasern, stor og fin rød knapp :) Døra er også snart ferdi, skal gjøre den ferdi i dag, kansje jeg får til bilder å.

Lenke til kommentar

UPDATE

 

nå blir det en bilde update. signa opp på photobucket.com siden maskina vrængte seg :p men det er no så.

 

 

Her er den nusselige startknappen.

av.jpghttp://img.photobucket.com/albums/v650/GROGI/av.jpgp><p>[img]<a href=http://img.photobucket.com/albums/v650/GROGI/rote_leding.jpg' alt='rote_leding.jpg'>

 

Gg loddebolten ligger fint på golvet så alle kan tråkken på den

loddebolt.jpg

 

Så var det den fine døra mi

Dr.jpg

 

Det er plexi i den nederste delen av døra, limt fast med silicon. i den øvre delen er det bjørk finer, penger brukt på dør 0,- kr :D

kab_m_dr.jpg

 

 

 

 

EDIT: sorry for store bilder, skall(kansje) fikse i løpet av dagen

Endret av "GROGI"
Lenke til kommentar

hehe.. nusselig startknapp? laget for å bruke knyttneven på? :D

 

fett prosjekt dette.. selv tør jeg ikke å lage en SÅ stasjonær PC siden jeg veit jeg før eller siden får lyst til å ta den med til lan :ermm:

men åpner for mye mer muligheter når du ikke har plassbruk som topprioritet da..

Endret av AutoExec
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

mini Update

 

Jippi fått meg sapphire 9600xt atlantis :love:

9600XT.jpg

har kjøpt 2x 120mm vifter fra nexus,(3 års garanti :dribble: ) som jeg skal ha i nedre del av kassa, det passa perfekt at de var uv reaktive...

UV_vifte.jpg

elsker UV :love:

 

men da blir en liten stor update utover neste uke, hvis det ikke blir for mye lækser, har et tonn :no: men, men... har fått opp harddisk brønnen og laget ventilasjon til hardiskene. har borret flere ventilasjons hull inne i kabinettet å, blider kommer med stor updaten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...