Gå til innhold

Overklokke 9800SE kortet mitt


Anbefalte innlegg

HEI!

 

jeg har drevet og overklokket litt nå i det siste, og skulle oppdatere driverne på 9800SE kortet mitt, til Omega drivere. Alt gikk helt fint under innstalasjonen, og jeg fulgte alle bruksanvisningene til punkt og prikke, men like vel blir det bare feil!

 

Etter jeg hadde instalert driveren, og reboota, så satte jeg på 3dmark 03 for å teste om det hadde blitt noe økning i ytelsen(sånn som det skulle bli), men da jeg starta testen, så kom det ikke noe bilde(ble bare helt svart), og ingenting skjedde. Så plutselig kom det et bilde! det var et bilde fra ca. midt i den første game testen... siden dette ikke funket, trykte jeg esc, og da avbrøt jeg testinga, men da så jeg skrivebordet mitt....grafikken min hadde blitt stilt ned til 800x600x16! snodig....

 

etter denne mislykkede testen, så tenkte jeg jeg skulle sjekke instillinga på driveren, men de var i orden.....så satte jeg på en film, og det funka... så starta jeg CS source, create'a en game, men i det jeg skulle begynne å spille, skjedde samme som skjedde i 3dmark.....

 

Noen som har noe forslag om hva so kan være feil?

Takker på forhånd for gode svar, og benytter anledningen til å unskylde for rotete tekst og sikker mange skrivefeil, da dette ble skrevet i all " hui og hast"....

 

MVH: PandoRa :cool::fun::dremel:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...