LuggagE Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Title says it all.. Kan jeg spille eventuelle mods til HL2 når jeg bare har retail versionen? Dvs den som er tilgjengelig i butikken nå. Kan jeg spille Deathmatch modder som kommer ut med denne versionen? Posten ble sikkert loka, men er på skolen og teknisk sett sover jeg fortsatt ^^
henbruas Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Ja, du laster ned modder via steam og over internett.
LuggagE Skrevet 22. november 2004 Forfatter Skrevet 22. november 2004 Ja, du laster ned modder via steam og over internett. Så det er samme om jeg har gold eller bronze? Fordi man må ha silver for å kunne spille DoD:S, men dette er jo ikke en mod, dette er et multiplayer spill. Samme med CS:S, det er ikke lenger en mod, men et ordentlig spill. Det var jo en mod fram til HL2. Så jeg kan spille alle mods bortsett fra DoD:S med bronze??
Andre88no Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Ja, du laster ned modder via steam og over internett. Så det er samme om jeg har gold eller bronze? Fordi man må ha silver for å kunne spille DoD:S, men dette er jo ikke en mod, dette er et multiplayer spill. Samme med CS:S, det er ikke lenger en mod, men et ordentlig spill. Det var jo en mod fram til HL2. Så jeg kan spille alle mods bortsett fra DoD:S med bronze?? lurer på det samme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå