Gå til innhold

SW:KOTOR (eneren) fra polsk til engelsk?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg fikk en venn til å kjøpe SW:KOTOR når han var på tur til polen. Det var engelsk cover så det så bra ut. Når jeg satte det i så var det bare polsk = / Jeg klarte å få det installert og starte spillet, men det eneste som ikke var polsk var dialogen, selve audioen.

Jeg har prøvd å få hjelp på div. star wars forum osv. Jeg har også sendt mail til folk som har med dette og gjøre men ingen svar = /

Til dere som lurer, jeg HAR cd-key og det er IKKE warez. Hvis ikke kunne jeg ikke sendt mail til flere av nettstedene som driver med dette når det kreves for å få konto registrert..

Er det noen som har en patch eller crack som fikser dette? Hvis ikke så er jeg nødt til å kjøpe det IGJEN, og siden det ikke er et online-spill så får jeg jo ikke solgt den gamle keyen heller = /

Help, anyone?
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpe boka "Polsk for dummies" ? Fra spøk til alvor. Kan ikkje sjå for meg at det finst ein patch/crack what ever som gjer at du får polsk tekst erstatta med engelsk. Dette spillet må vel vere såpass gammalt no at det er komt i nice price versjone el.l. ? Er vel verdt å kjøpe det på nytt for å seie det slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...