eskarls Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Jeg har kommet til en sjef ganske langt ut i doom3. Han likner litt på Belrog fra ringenes herre filmene!! Skyter allt jeg eier og har på han...men han dør aldrig!! Noen tips...??? Espen
h00v3r Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Du skal ikke skyte på han. Hvis det er der jeg tror det er så skal du skyte de greiene som flyr rund med lys. Etter du har skyti alle de, så setter monteret seg ned. Da skyter du den blå greia over han. Så kommer det nye igjen, og gjenter dette helt til han er død. Hvis det er siste boss, så må du drepe monster til du har lada opp soul cube og sende det på kjempen. Dette trenger du ikke gjøre mer enn 3 eller 4 ganger.
eskarls Skrevet 22. november 2004 Forfatter Skrevet 22. november 2004 Det er kanskje siste boss da....er ikke han første du nevnder der. Han har jeg tatt. Så det er soul cube som er tingen på han siste...takk!!
TeddyErt Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 bare drep nok folk til å få aktivert soul cuben, også bruker du den på bossen.
Den Polse Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Jepp, du må bare drepe de gutta som dukker opp med jevne mellomrom slik at soulcuben blir "ladet" og kaste den på ham. Tar endel kast, men du må bare passe deg for det der "skyve deg utfor stupet" angrepet hans, så er det overkommelig.
Uzumaki Naruto Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Jeg syntes siste boss var lettere siste gangen en da jeg drepte han i helvete.
anon12234 Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 sistebossen var jo latterlig lett!. tror jeg bare så vidt ble skadet av han..... enda jeg hadde på medium. neinei, det blir hard i expansionen ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå