amb13 Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 hei jeg har et 6kanals lyd kort og 6 høytalrer (5.1), jge får surround lyd i lat anne bortsett fra half-life 2. Når jeg velger 5.1 lyd i hl2 så får jeg bare lyd i senterhøytaleren, ikke i noen andre. Om jeg velger 4 høytalere så får jeg ikke lyd i det hele tatt og om jeg velger 2 høytalere så får jeg lyd i to. Noen som kan tenke seg til hva som er feil?
GoldlaXiE Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Vet det er en gammel tråd, men jeg søkte og følte det unødvendig å starte ny. Har akkuratt samme problemet som trådstarter har.. er det noen som kan tenke seg hva problemet er?
Glipp Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 uten å være for sikker, så tror jeg det er en normal bug, som vil bli rettet på med en pat ch i nermeste framtid
GoldlaXiE Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 uten å være for sikker, så tror jeg det er en normal bug, som vil bli rettet på med en pat ch i nermeste framtid Håper virkelig det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå