Gå til innhold

NFSU2 - Grafikk problem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har et problem med spillet. Jeg har akkurat instalert spillet, la inn 1.1 patch.

Har alle grafikk innstillingene på høy.

Men se på vedlagte bilde, hvorfor er det slike ruter på bakken og himmelen. :hrm:

post-189-1100999515_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig det av en eller annen grunn ikke ble stilt inn på high detail, sjekk en gang til. Når det er sagt, er det egentlig kun bilene som har fin grafikk. :nei:

Skrevet

husk at bilene er jo lagd til å kjøre veldig fort...da merker man ikke grafikken i bakken på samme måte som når man står stille...

Skrevet

Er det noen andre som har problemer med å sette oppløsningen høyere enn 1024*768? Jeg trykker på pila, men oppløsningen blir låst på 1024.

Skrevet
Hei

Jeg har et problem med spillet. Jeg har akkurat instalert spillet, la inn 1.1 patch.

Har alle grafikk innstillingene på høy.

Men se på vedlagte bilde, hvorfor er det slike ruter på bakken og himmelen.

Har hatt akkurat det samm eproblemet som deg se her!NFSU grafikk problem

Som du sikker har fått med deg så er det bare å restarte spillet og vips fungerer alt som det skal! :yes: Bare se på de bildene som jeg har lagt ut! :D

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet (endret)

Fikk fikset det....

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
Er det noen andre som har problemer med å sette oppløsningen høyere enn 1024*768? Jeg trykker på pila, men oppløsningen blir låst på 1024.

Jepp. Samme problemet her.

(GeForce 6800 GT)

Løsning anyone?

Skrevet

Jepp. Samme problemet her.

(GeForce 6800 GT)

Løsning anyone?

Fillern... Ingen som kan hjelpe en stakar? :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...