Gå til innhold

Fører store minnekort til treg mobil?


Gringoen

Anbefalte innlegg

Jeg går mest sannsynlig til innkjøp av en Nokia 6230 i dag. I den forbindelse lurer jeg på om telefonen kan brukes med et 1 GB MMC-kort, og om telefonen blir veldig treg med et såpass stort minnekort i.

 

En annen ting er batterikapasiteten. Er den forbedret siden amobils test? Er det mulig å kjøpe et større batteri?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det hadde jo funket med en radio som ser slik ut, men 6630 er jo mye større og dyrere enn 6230. Når det er mulig å få 6230 til 699 er valget egentlig ganske lett. Er det mulig å koble til en slik radio på Motorola E398?

 

Fant nå ut at det er mulig å få en slik radio på E398, og da ble den plutselig den mest interresante telefonen av alle. 1499 på Elkjøp sin nettbutikk med NetCom ActiveTalk.

Endret av Gringoen
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Jeg går mest sannsynlig til innkjøp av en Nokia 6230 i dag. I den forbindelse lurer jeg på om telefonen kan brukes med et 1 GB MMC-kort, og om telefonen blir veldig treg med et såpass stort minnekort i.

 

En annen ting er batterikapasiteten. Er den forbedret siden amobils test? Er det mulig å kjøpe et større batteri?

Har lurt litt på dette jeg også, noen som vet noe mere? Lurer også på om batteritiden blir dårligere

 

Vet dette er en gammel topic men gidder ikke å lage en ny en

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...