Prikkus Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Jeg har tenkt å lage en buy script til counter-strike 1.5 For noen år siden lagde jeg et buy script som funket fint, men husker ikke lenger hvordan jeg lagde den. Noe sånt: Dette er sikkert ikke rett engang, men kan dere rette så kan jeg resten echo echo echo buy-script laget av KrougeR echo echo //Desert Eagle alias +deagle "buymenu; selectmenu 1; selectmenu3; wait; wait; wait; slot10; echo You Bought: Desert Eagle With Ammo" -developer 0" alias -deagle "slot10; wait; wait; wait; slot10; developer 0" osv osv osv... bind "KP_END" "+deagle" osv osv osv...
Plomma2 Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 alias "equipment" "primammo; hegren; flash; sgren; defuser; vesthelm" bind "f2" "m4a1; ak47; equipment" bind "f3" "mp5; primammo; secammo" bind "f4" "sg552; aug; equipment" bind "f7" "awp; deagle; primammo; secammo" bind "f6" "famas; galil; primammo; equipment" bind "f8" "deagle; secammo" bind "f9" "name Nick" bind "f10" "name Et-annet-nick" bind "f11" "name Et-tredje-nick" Bind "kp_end" "m4a1; ak47" bind "kp_downarrow" "mp5" bind "kp_pgdn" "sg552; aug" bind "kp_leftarrow" "famas; galil" bind "kp_5" "awp" bind "kp_rightarrow" "vesthelm" bind "kp_home" "hegren; flash; sgren" bind "kp_uparrow" "name Nick-i-fleng" bind "kp_pgup" "name Og-et-siste-nick" bind "kp_ins" "deagle"
Ostepølsa Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 alias "equipment" "primammo; hegren; flash; sgren; defuser; vesthelm"bind "f2" "m4a1; ak47; equipment" bind "f3" "mp5; primammo; secammo" bind "f4" "sg552; aug; equipment" bind "f7" "awp; deagle; primammo; secammo" bind "f6" "famas; galil; primammo; equipment" bind "f8" "deagle; secammo" bind "f9" "name Nick" bind "f10" "name Et-annet-nick" bind "f11" "name Et-tredje-nick" Bind "kp_end" "m4a1; ak47" bind "kp_downarrow" "mp5" bind "kp_pgdn" "sg552; aug" bind "kp_leftarrow" "famas; galil" bind "kp_5" "awp" bind "kp_rightarrow" "vesthelm" bind "kp_home" "hegren; flash; sgren" bind "kp_uparrow" "name Nick-i-fleng" bind "kp_pgup" "name Og-et-siste-nick" bind "kp_ins" "deagle" det funker ikke i cs 1.5 ..
Prikkus Skrevet 20. november 2004 Forfatter Skrevet 20. november 2004 Hehe.. Men ingen som vet det? Sitter her og spiller mot andre på LAN og e drit lei å kjøpe våpen ved å trykke mange knapper
DevN Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Finnes buyscriptgeneratorer på nettet. http://www.google.no/ Ellers kan jeg ikke hjelpe deg, husker ikke hvordan det der fungerte i CS 1.5.
Prikkus Skrevet 21. november 2004 Forfatter Skrevet 21. november 2004 (endret) Klarte det.. lagde mitt eget script nu nettop. Her er den. Lag en .cfg fil, der kopierer du hva jeg har skrevet. Lag en .cfg fil ved å kopiere teksten til Notisblokk. "Lagre som" Filnavn = buyscript.cfg Filtyper = Alle filer ELLER: Kopier alt til "autoexec.cfg" fila i cstrike mappa // 1. Kopier filen til C:\Halflife\cstrike // 2. Start Counter-Strike // 3. Skriv "exec buyscript.cfg" i console // 4. Bruk 1-9 tastene til høyre for tastaturet echo ------Buyscript made by KrougeR------ echo ------------------------------------- echo ------------------------------------- echo -------------Buy-Menu---------------- echo --- 1 = Desert Eagle ---------------- echo --- 2 = MP5 Navy -------------------- echo --- 3 = AK-47 ----------------------- echo --- 4 = M4A1 Colt ------------------- echo --- 5 = Scout ----------------------- echo --- 6 = AWP/AWM --------------------- echo --- 7 = Nothing --------------------- echo --- 8 = Ammo ------------------------ echo --- 9 = Ammo And Equipment ---------- echo ------------------------------------- alias w "wait" alias w3 "w;w;w" alias s0 "slot10" alias close "w3;s0;w3;s0;w3;w3;w;s0" alias d1 "developer 1" alias d0 "developer 0" alias b "buy" alias be "buyequip" alias m1 "menuselect 1" alias m2 "menuselect 2" alias m3 "menuselect 3" alias m4 "menuselect 4" alias m5 "menuselect 5" alias m6 "menuselect 6" alias m7 "menuselect 7" alias m8 "menuselect 8" alias items "be;m2;m4;m3;m3;m5;m6" //Desert Eagle alias +deagle "b;m1;m3;b;m7;d1; echo You Bought: Desert Eagle With Ammo!;d0" alias -deagle "close" //MP5 Navy alias +mp5 "b;m3;m1;b;m6;d1; echo You Bought: MP5 With Ammo!;d0" alias -mp5 "close" //AK-47 alias +ak47 "b;m4;m1;b;m6;d1; echo You Bought: AK-47 With Ammo!;d0" alias -ak47 "close" //M4A1 Colt alias +m4a1 "b;m4;m3;b;m6;d1; echo You Bought: M4A1 Colt With Ammo!;d0" alias -m4a1 "close" //Scout alias +scout "b;m4;m5;b;m6;d1; echo You Bought: Scout With Ammo!;d0" alias -scout "close" //AWP alias +awp "b;m4;m6;b;m6;d1; echo You Bought: AWP With Ammo!;d0" alias -awp "close" //Equipment alias +equipment "be;m2;m4;m3;m3;m5;m6;b;m6;b;m7;d1; echo You Bought: Ammo And Equipment!;d0" alias -equipment "close" //Ammo alias +ammo "b;m6;b;m7;d1; echo You Bought: Ammo!;d0" alias -ammo "close" //Nothing alias +nothing "d1; echo You Bought: Nothing!;d0"' alias -nothing bind kp_end "+deagle" bind kp_downarrow "+mp5" bind kp_pgdn "+ak47" bind kp_leftarrow "+m4a1" bind kp_5 "+scout" bind kp_rightarrow "+awp" bind kp_uparrow "+ammo" bind kp_home "+nothing" bind kp_pgup "+equipment" Feel free to use my script Endret 21. november 2004 av KrougeR1987
DevN Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Jeg fjerner som regel echo-reklame, og legger heller til kommentar-reklame (//), hvis jeg gidder. Gjorde det sist gang jeg prøvde et buyscript. Nei, forstår ikke hva som er så bra med buyscript. B-4-3, B-1-4, O-2, O-3, O-3, O-4, O-5, O-7. Det er slik det gjøres i dag av meg (CT).
Ostepølsa Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 har buyscript på musa jeg, mouse4 var vel ak/m4 og mouse5 var vel he/flash osv, eller var det omvendt
Prikkus Skrevet 21. november 2004 Forfatter Skrevet 21. november 2004 Ingen problem å hente buyscript på nett. Men det vanskelige er å lage ditt eget. Spesielt vanskelig er det i 1.5, men skøy er det
Werlin Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Var en del programmer som lagde cs scripts til deg. ezScript mener jeg å huske var ett av dem
Ostepølsa Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Ingen problem å hente buyscript på nett. Men det vanskelige er å lage ditt eget.Spesielt vanskelig er det i 1.5, men skøy er det huh ? buyscript er enkelt å lage uansett hvilken versjon det er.. bare at det tar litt lengere tid i 1.5 ..
Prikkus Skrevet 23. november 2004 Forfatter Skrevet 23. november 2004 Når du ikke vet hvordan man skal lage det så er det jo vanskelig. Men når du har kommet inn på det så er det jo enkelt.
Prikkus Skrevet 23. november 2004 Forfatter Skrevet 23. november 2004 Har lagt et buy script til cs 1.6 også nuh. Kopier alt til config.cfg i C:\Steam\SteamApps\<din konto>\counter-strike\cstrike Her er menyen. Ikke kopier den. 1 = Desert Eagle 2 = MP5 3 = AK-47/M4A1 4 = AWP 5 = Sig 550 6 = G3SG1 8 = Ammo 9 = Ammo & Equipment bind "KP_UPARROW" "primammo; secammo" bind "KP_PGUP" "vesthelm; hegrenade; flashbang; flashbang; smokegrenade; defuser" bind "KP_LEFTARROW" "awp; primammo" bind "KP_5" "sg550; primammo" bind "KP_RIGHTARROW" "g3sg1; primammo" bind "KP_END" "deagle; secammo" bind "KP_DOWNARROW" "mp5; primammo" bind "KP_PGDN" "ak47; m4a1; primammo" Feel Free To Use My Script!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå