Gå til innhold

Half Life 2 story'en *spoilers*

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

ja ikke sant. de er egentlig et godt spørsmål....

etter å ha lest denne tråden må jeg si at kjærligheten til half-life har økt betraktelig, og jeg som digga det helt sykt mye fra før..

Endret av tjall
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Men hvorfor heter det Half Life?

Mener å huske at det har vært oppe for diskusjon tidligere og da ble det konkludert med at "Half-Life" hadde noe med halveringstiden på radioaktivt materiale å gjøre.

Men er ikke helt sikker.

Endret av Jan Åge
Skrevet
Hva er det som skjer i slutten av HL egentlig? Da du må velge å hoppe ut av toget inn i de grønne "strekene" eller ikke.

Det eller fighte 1000vis av monstere.hehe.

Skrevet

En ting jeg kom til å tenke på nå, men det håper jeg ikke stemmer da det ødelegger hele storyen, nemelig at hele greia er en simulator. Kom fram til dette fra to ting:

1. Namnet som dere sier half-life tilsier at noe ikke er 100% virkelig (ved siden av at det da faktisk er ett spill i virkeligheten:p )

2. Den "døra" som G-Man kommer igjennom.

Igjen det blir for mye Matrix for min del og håper at det ikke er sant. Bare kommer med det jeg tenker.

Skrevet
Hva er det som skjer i slutten av HL egentlig? Da du må velge å hoppe ut av toget inn i de grønne "strekene" eller ikke.

Det eller fighte 1000vis av monstere.hehe.

Du dør vel hvis du ikke hopper ut av toget ?

Skrevet
2. Den "døra" som G-Man kommer igjennom.

hvilken dør?

"Time Bandits" døren...

Men må si et det blir litt for teit med at det hele er en simulasjon.

Skrevet

"Time Bandits" døren...

skjønner ingen ting jeg.. har jeg spilt et annet spill eller vært totalt fraværende?

snakker vi enern eller toern?

hvordan lager man forøvrig ramme rundt teksten man svarer på?

Skrevet (endret)
"Time Bandits" døren...

skjønner ingen ting jeg.. har jeg spilt et annet spill eller vært totalt fraværende?

Hl2 selfølgelig... Sjekk vedlegget

Du bruker quote(sitat) som du finner øverst til høyre i hver post.

post-169-1101057892_thumb.jpg

Endret av TCi
Skrevet
"Time Bandits" døren...

Hl2 selfølgelig... Sjekk vedlegget

Du bruker quote(sitat) som du finner øverst til høyre i hver post.

Den døren ser litt falsk ut :dontgetit:

Skrevet
Den døren ser litt falsk ut :dontgetit:

Ja... men har du sett Time Bandits så skjønner du det.... Om du ikke har det så kan jeg si at G-man "laget" den...

Skrevet

Ja enig i at det blir for dumt dersom det hele er en simulator, som sagt så skrev jeg bare det som poppet inn i hodet på meg. Har gjort mye av det i forbindelse med at "vi" prøvde å finne ut av historien til AO: AI

Skrevet (endret)
hva var time bandits igjen?

Hehe.. Film fra 1981 hvor de bruker akkurat slikre dører når de hopper i tiden.

Endret av TCi
Skrevet

Ang. navnet Half-Life: Direkte oversatt betyr det halveringstid, og hvis fysikkunskapene mine fra 2FY ikke er gått i oppløsning, så mener jeg at Half-Life logoen, det A-aktige tegnet, som egentlig heter lambda, er tegnet man bruker for halveringstid til ustabile/radioaktive atomer i fysikkformler. Men jeg klarer ikke å finne noen sammenheng med spillet, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...