intelli-musa Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 jeg lurer bare på når det kommer boter til CS:source? Og hvem er det som lager de/hvor kan jeg laste de ned når de kommer?
Warlord Nazdreg Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Ka faen skal du med boter? du har internett!! spill med mennesker, mye gøyere. boter= mennesker=
intelli-musa Skrevet 19. november 2004 Forfatter Skrevet 19. november 2004 har nok bare ISDN jeg ja... men det er ikke noen som vet noe om når botene kommer!
Erlendz Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 har nok bare ISDN jeg ja... men det er ikke noen som vet noe om når botene kommer! Det er nokk ingen bortsett fra valve som vet det. Ute på steam forumet svirrer det rykter om at den store og ventede updaten til cs:source skal komme i desember. Boter er kanskje inkludert i den. Tror i hvertfall ikke du vil finne ett skikkelig og nøyaktig svar her på forumet siden ingen vet.
Windoge Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Botene lages ikke av Valve, men av Turtle Rock Studios. Direkte innspill til Turtle Rock angående den offisielle CS-boten kan dere komme med her: http://www.turtlerockstudios.com/forums/csbot/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå