Maynard James Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 hei, jeg har tenkt å kjøpt meg en ny s-ata disk, mest sannsynlig 250 eller 300 gb, så har jeg hørt mye bra om maxtor sine med 16 mb cache. men, det har diamondmax 10, og maxline III, hvilken er de beste? maxline III 250 koster det samme som diamonmax 10 300, begge me 16 mb cache, hvilken hdd burde jeg kjøpe? andre forslag ta's også imot
wizzcat Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Ingen vits å kjøpe Maxline III, er bare en enterprise modell som har høyere MTBF. I praksis er det sansynligvis ingen forskjell i det hele tatt, bortsett fra muligens lengre garanti (Maxline III har fem år). Og ja Diamondmax er nok et glimrende valg. Som lagringsdisk burde det være den raskeste på markedet.
Maynard James Skrevet 18. november 2004 Forfatter Skrevet 18. november 2004 har en seagate ide 200 og en maxtor s-ata 120 fra før av, men jeg skal selge 120'n. den me 16 mb cache er vell lurest å ha windows på? den er vell raskere en ide'n? kommer raptor senere
gastingen Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 (endret) Ingen vits å kjøpe Maxline III, er bare en enterprise modell som har høyere MTBF. I praksis er det sansynligvis ingen forskjell i det hele tatt, bortsett fra muligens lengre garanti (Maxline III har fem år). Og ja Diamondmax er nok et glimrende valg. Som lagringsdisk burde det være den raskeste på markedet. Eg er veldig ueinig i det. SCSI diskar har vore kjent for å halde mykje lenger enn ide diskar og det er ikkje fordi dei har anna grensenitt. Dei puttar betre elektronikk og betre mekanikk i den dyrare disken. edit:skrivefeil Endret 19. november 2004 av gastingen
Maynard James Skrevet 19. november 2004 Forfatter Skrevet 19. november 2004 Maxtor Diamondmax 10 300 gb så jeg burde kjøpe denne? istede for maxline III med 250gb som koster det samme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå