Gå til innhold

påmelding til EU open beta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hey, hører rykter om at hvis man forhåndsbestiller wow eu den 26. så får man garantert plass i eu open beta, og får spille retail. men så var det en her som sa at påmeldingen til eu beta allerede er ferdig, og de som søkte får forhåndsbestille, ikke de som ikke søkte. w00t?, hva har jeg gått glipp av?. og hva er hjemmesiden til eu wow?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Oi, her var det mye rart klabb og babb :p . Slik er situasjonen:

Hvis du forhåndsbestiller WoW så får du key til EU Open Beta ja.

Det er påmeldingen til EU Closed Beta som er over.

Closed Beta har ingenting med forhåndsbestillingen å gjøre.

Du bare forhåndsbestiller den 26.nov og får en EU open Beta key.

Du får muligheten til å bestille hos de fleste spillforhandlere og fra Blizzard sin Europeiske hjemmeside : www.blizzard.co.uk eller www.wow-europe.com

:thumbup:

En ting til:

hey, hører rykter om at hvis man forhåndsbestiller wow eu den 26. så får man garantert plass i eu open beta, og får spille retail.

Du trenger ikke forhåndsbestille for å spille retail, men det regner jeg med at du skjønner. :D

Endret av XzeroX10
Skrevet

Jeg vil tro EU Open Beta starter rundt omkring Jul. Det er egentlig bare ren gjetning men virker ganske sannsynlig siden man kan forhåndsbestille det og få Beta key den 26.nov

Skrevet

Jeg har lest på forumet på www.wownorge.net at det går ann å redigere server list slik at US klienten funker med EU Beta. Har ikke prøvd dette selv så jeg vet ikke om det funker. Noen sa at det funker da, kanskje verd et forsøk?

Skrevet

Var ikke fornøyd med standardsvaret jeg fikk på henvendelsen min på mailen så jeg ringte Blizzard Europe headquarter i Paris.

Prata med ei hyggelig berte som kunne fortelle meg at det er satt igang tiltak på server-parken i Europa , men det er ikke fastsatt når open beta åpner.

Hun bekreftet det som er nevnt tidligere her i forumet at blizzard var overrasket over en enorme pågangen fra europeere som ville game , og skulle ta konsekvensen av det med investeringer på hardware siden , noe som lover godt.

Hun anbefalte meg å pre-order 26.th , og var litt luren i stemmen når jeg spurte om jeg kunne logge meg på 27.th.

- 'You won't have to wait long after that'

- How long is long?

-'Mmmh , not long hehe'

-'Okay I'm holding you personaly responsible for my plausible acts of insanity early december if I'm not able to play , ok?

-'Mmmmh , that sounds reasonable , I think we both should be able to avoid jail time hehehe'

Andre enn meg som tolker det som et positivt signal ?

:ermm:

:hmm:

Skrevet
Ble glad nå:)

Ikke ta det for god fisk da , jeg spurte om hun kunne bekrefte på mail at serverene var oppe uke 49 eller 50 , det ville hun ikke.

Samtidig sa hun at de jobber 24/7 med å komme i mål , og at de kunne kjøre opp de eksisterende serverene før alt var på plass , men beslutninger gjenstod å tas....

Vi får bare krysse fingre å satse på det beste :cool:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...