BoRsE Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 (endret) Når kommer bot featuren i CS:S? Nå som HL2 er uta, hadde jeg ventet meg at jeg kunne adde botr og at CS source er ferdig lagd, men det virker fortsatt uferdig =( hørte noen rykter om at det ikke var Valve som lagde bot featuren I CS:source, men at det var et annet firma ved navn Turtle Rock Studioes eller noe... Endret 18. november 2004 av BoRsE
intelli-musa Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 jeg lurer på det jeg også.. men hvorfor går det ikke ann å spille cs:source i offline mode? har ISDN så det er litt tungvindt hvis jeg skal spille i nettverk eller mot boter nå de kommer. håper på svar
intelli-musa Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Er det ingen som har peiling på dette...
Cursio Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 jeg lurer på det jeg også..men hvorfor går det ikke ann å spille cs:source i offline mode? har ISDN så det er litt tungvindt hvis jeg skal spille i nettverk eller mot boter nå de kommer. håper på svar Det går an å spille CS:S i offline mode. Du må bare bli ferdig å aktivere det. Angående bots, savner jeg og det skikkelig på CS:S. Får vel bare spille HL2 til de kommer!
Blib Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Posten stenges pga bumping og dårlig bruk av emnefeltet. Et emnefelt som "Når kommer bots til CS: S" hadde vært mye bedre.
Anbefalte innlegg