ÖzzY Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Oh well, jeg avslutta da betaen på en verdig måte.Ved å krige mot Alliance i Ashenvale og The barrens. Mucho fun. Hehe, da kan det kanskje være at jeg DREPTE deg! Eller omvendt
Jazzcat Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Etter å ha spilt til lv24 NE Rogue , lvl 19 ORC Warlock og lvl 18 Human Paladin var det kanskje like greit at betan var over så PC'en fikk seg en velfortjent pause
anon12234 Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 avsluttet bra jeg også, var med på masse raids siste dagen
Pansergnom Skrevet 21. november 2004 Forfatter Skrevet 21. november 2004 (endret) Etter å ha spilt til lv24 NE Rogue , lvl 19 ORC Warlock og lvl 18 Human Paladin var det kanskje like greit at betan var over så PC'en fikk seg en velfortjent pause Hehe, da sitter du vel der og rister enda... Jeg hadde abstinenser i flere dager, og jeg hadde bare en lvl 12 horde og lvl 20 alliance (orc warlock og gnome mage) *vente på wow EU beta* Endret 21. november 2004 av MetiCx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå