Gå til innhold

Gi din mening om Half-life²

Samlet karrakter til Half-life²  

66 stemmer

1. 1. Samlet karrakter til Half-life²

• 9,6 -10
      39
    • 9 - 9,5
      13
    • 8,6 - 8,9
      7
    • 8 - 8,5
      1
    • 7,6 - 7,9
      0
    • 7 - 7,5
      2
    • 6,6 - 6,9
      0
    • 6 - 6,5
      0
    • 5,6 - 5,9
      0
    • 5 - 5,5
      1
    • Dårlig
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Like genialt som i 1998 :thumbup:

Siden ca alt er positivt så kan jeg nevne de små, få og ubetydlige negative sidene. (men det er vel smak og behag)

For meg er det for mye kjøring i bil og båt, alt for mye.

Kanskje litt for mye åpne områder.

Musikken passer ikke helt, synest dette vare bedre i HL1 faktisk.

Virker også ut som om det er litt lite forsjellige fiender, savner også et par scientists som jeg kan henrette osv.

Ellers minner filmen noe inni granskauen om filmen Equliberium (genial den også).

:thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo pirke på en ting til, og det er at flammeffektene ikke helt lever opp til den grafiske standarden resten av spillet har. Men for all del- det fungerer. Men det at man ikke får henrette scientist og sikkerhetsvakter denne gangen er egentlig bare greit. Man mister liksom litt hensikten med storyen ved å male veggen med alliertes hjernemasse. Men det var moro i 1'ern. Men glad de droppet det nå. Blir mer seriøst uten!

Skrevet

Spammer min egen post nå, men føler at jeg må.

Det er seff lov å mene hva man ønsker, men å gi dette spillet bunnkaratker blir for dumt, da er det bedre å la vær.

Eneste grunnen til å sage hl2 er om man ikke liker first person spill, men hvorfor anmelde spillet da når du ikke har noe bakgrunn for det.

Tiden har igjen flydd fra meg mens jeg har spilt 3.33, det tok helt av etter jeg fikk gravity gun, å har sittet å siklet på tastaturer siden.

Men poenget med denne posten var å ha den spam fri, bare ha med en post fra alle medlemer som ønsket å skrive om spillet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...