hallgeirl Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Hei. Jeg har lest at en del har problem med å få startet HL2 (som er kjøpt på DVD, deriblant meg). Så jeg tenkte det var like greit å lage en egen tråd for dette, og forhåpenligvis få tak i noen svar på hva som kan være galt. Så til problemet for de som ikke vet det: Jeg legger inn steam og HL2 fra DVD'en, og det går smertefritt. Ikke noen som helst problemer. Jeg lager steam account, registrerer CD-keyen, og prøver å starte half-life 2... Jeg venter ca. et halvt minutt og så... BANG! Så kommer denne meldingen: "Unable to authenticate original disc". Noen som vet HVA dette kan skyldes, evt. hva som kan gjøres for å fikse det? Dette skjer forresten både på Half-life 2 og CS: Source. Utrolig irriterende at Valve gjør livet surt for oss som kjøper spillet, og ikke mot de som laster ned piratversjon. Og hva er egentlig vitsen med cd-sjekking når en faktisk må koble seg til internett for å aktivere/spille spillet? Hilsen en oppgitt HL2-eier.
MindTooth Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Det finnes flere poster med det samme emnet!!! Men til hjelp, så må du vente, fordi VALVe's serer er litt varme nå!!
hallgeirl Skrevet 17. november 2004 Forfatter Skrevet 17. november 2004 Det finnes flere poster med det samme emnet!!! Men til hjelp, så må du vente, fordi VALVe's serer er litt varme nå!! Så du mener det er valves server som er overbelasta, og at det er problemet?
MindTooth Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Det finnes flere poster med det samme emnet!!! Men til hjelp, så må du vente, fordi VALVe's serer er litt varme nå!! Så du mener det er valves server som er overbelasta, og at det er problemet? Jepp! Det løser seg sikkert snart, bare å gjøre det flere ganger...
hallgeirl Skrevet 17. november 2004 Forfatter Skrevet 17. november 2004 Ok. Greit å vite hva som EGENTLIG er feil liksom Da håper jeg det løser seg etterhvert. Takk for responsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå