AliGee Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Hei jeg har kjøpt meg et connect 3d x800 pro kort til 3800 kroner det jeg lurer på er om dette kortet er bedre eller dårligere enn lignende kort fra f.esk Sapphire eller Powercolor osv.. kortet skal brukes til nfs underground 2. half life 2 osv.. Noen som har erfaringer? Thanx
fredriku Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Alle X800pro kort er like, bortsett fra Asus sitt, som har annen kjøler. Ellers helt identiske.. Ingenting å uroe deg for
AliGee Skrevet 17. november 2004 Forfatter Skrevet 17. november 2004 wow takk skal du ha kompis nå ble jeg lettet. så det vil si at performance er nesten like mye som f.eks powercolor sin versjonoxo.. da ??!!??!! ble litt urolig siden det ikke var så annerkjent produsent lixom kult thanx
Deadringer Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 jepp det yter like bra som powercolor eller sapphire sine kort! test kortet i hl2 å fortell hvor bra grafikk du kan ha uten lagg! tenker på dette kortet selv(ikke enda men etter jule tider)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå