Gå til innhold

Nytt initiativ for distribuert prosessering

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik jeg ser det nå kan vi enten kaste oss over på nytt prosjekt helt fra starten av og få bra stats der, eller vi kan gå inn for å beholde folding@home prosjektet som jeg nettop har kommet igang med på 37651 laget:)

Skrevet
De fleste slike prosesseringsprosjekter påstår at deres klient kun utnytter ledig CPU-kapasitet og derfor ikke vil ha noen reell innvirkning på den generelle ytelsen. Man skal være klar over at dette ikke nødvendigvis stemmer i alle tilfeller (f.eks. ved skalering av bilder i Photoshop).

Hvor har dere dette fra? Kan noen forklare? (Jeg er litt skeptisk til sannhetsgehalten her)

PS. Rundet nettopp 10.000 Workunits i SETI@home :w00t: (18,8 år CPU-time)

Skrevet

Dette programmet var mye penere og innholdsrikt enn folding programvaren. Du får tilgang på mer informasjon om poeng osv ved å se i agenten, hvilket er en fordel.

Men har lite lyst til å slutte med folding, etter å ha vært med ganske lenge. Hva mener de andre folderne?

Skrevet

Har aldri vært med på dette før, men har nå starta opp to prosesser med World Community Grid.

Føles godt å donere litt prosessorkraft til en god sak ;)

Jeg er i teamet: Vikings

Erik

Skrevet

Morsomt. Prøver å installere det, men vinduet er så lite at jeg kun får se toppen av "Next", "Previous" og "Cancel"-knappene. Vinduet kan heller ikke skaleres. Når jeg tipper meg frem til hva jeg skal klikke på kommer jeg til vindu nummer to, og da henger installasjonsprogrammet seg.

Proffe greier. :)

Skrevet

(Lautsprecher som skriver på sitt gamle brukernavn pga. feil mail i profil :blush: ):

Slik jeg ser det nå kan vi enten kaste oss over på nytt prosjekt helt fra starten av og få bra stats der, eller vi kan gå inn for å beholde folding@home prosjektet som jeg nettop har kommet igang med på 37651 laget:)

Eller gjøre som jeg, kjøre begge.

Er det greit at jeg mekker et HW.NO team?

Skrevet

Det eksisterer allerede et Hardware.no team, hadde jo vært ålreit hvis de som blir med på dette prosjektet kunne joina dette laget.

Teller foreløpig 3 medlemmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...