dor123 Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Failed with error200:Failed to connect,winsock Error 10061 Connection refused!!hva betyr det??
Spydleif Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Får samme meldingen. Enten står det "connection refused" eller "connection reset by peer". Faens jævla steam.
Maniac Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 får samma greie av og til når jeg prøver å registrere ny konto. det er en feil hos selve Steam folka. Serveren til registrering, aktivering osv i Europa... har dæva så det er buggs over hele Steam....
dor123 Skrevet 16. november 2004 Forfatter Skrevet 16. november 2004 forbanna drit as,akkurat kommet hjem fra jobb og gleda meg i hele dag!
Kaptein_Knegg Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Det betyr vel at serverne er noe overbelastet. Jeg har fått den samme meldingen i flere timer nå. Nå må jeg resignere å finne senga. Meg 0 Steam 1 god natt,
Maniac Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 sant det... blir ikke no spilling av HL² før i morgen kveld... stikker og spiller litt GTA jeg
Spydleif Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 kan det ha noe med tcp og udp porter i router å gjøre?
Mio Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Det er jo bare og gratulere.Dem burde vite på forhånd at serverne blir overbelastet.steam har jo aldri vært stabilt,det vet dem jo til og med.så hvorfor legge dette dritt programmet sammen med HL2..brukte lang tid før jeg fikk det til og fungere her.Steam sto stille i halv annen time, og da rebootet jeg fordi den hadde hengt seg opp.Etter rebooten så hang steam seg enda en gang, men så lukket jeg steam og åpnet igjen,og da kom en melding om at registreringen var vellykket eller noe i den dur.
Mr.Garibaldi Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Ja, de har virkelig gjort en "strålende" jobb med å skaffe nok server kapasitet... Hadde de nøyd seg med en aktiveringstilkobling og ikke en Steam registrering (og fortsatt mulighet for salg) tror jeg vi hadde hatt en litt annen historie i dag..... Får en rekke artige feilmeldinger. Morsomste hittil var "error 1: failed to find Master server".
Spydleif Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Fikk en ny feilmelding nå "failed to find Master Authentication Server" jævla møkk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå