Vice Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Hvis dette er en ekte release så ser ut til at Steam foreløpig har skapt mest problemer for ærlige kjøpere av spillet! Dette er rett og slett for dårlig Valve. Download Half-Life_2_READ_NFO- Info hash 8aec3f9a06cd10fd724860a418c661770c81d9b2 Description Half-Life 2 © VALVe Û²²°°ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ°°²²Û ² Release Date : 16-11-2004 Protection : Simple ² ² File Count : 85x50 MB Game Genre : Action / FPS ² °ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ°
Potetdamen Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 (endret) noen folk sier det er fake og noen sier det er cracket og virker.. erfarne folk cracker nokk det meste. for dårlig av valve ja :/ Endret 16. november 2004 av geedoo
Prebo Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Er hl2 cracket og det ligger på nette? da laster jeg det ned.. går sikkert raskere enn å få unlocked desse jæ*** filene via steam!!! Og hva så.. jeg har nå betalt for spillet!
schmelck.no Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 noen folk sier det er fake og noen sier det er cracket og virker.. erfarne folk cracker nokk det meste. Det finnes en cracket versjon som allerede har kommet ut ja.
JediMindTriks Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 eier man spillet, har man faktisk lov til å laste ned og bruke cracka versionen
Sigga Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Dette svir nok hardt for Valve, de hadde sikret seg mot slik, hadde de ikke? Vel vel, man lærer av sine feil.
schmelck.no Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 de hadde sikret seg mot slik, hadde de ikke? Tydeligvis ikke...
Ravn Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Dette var en trist avslutning på en gøy dag. Half-Life 2 er indeed cracket, og cracken skal virke. Den cracka versjonen skal etter sigende ha dukket opp på diverse sider ca. 3 timer etter release. Det gikk litt vel kjapt synes jeg. Men men... Man laster ikke ned en warez versjon av et spill som koster 3 lapper, og som er så bra... den er bare drøy... da er du en kjip jævel... ja unnskyld uttrykket...
Prebo Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 (endret) de hadde sikret seg mot slik, hadde de ikke? Tydeligvis ikke... de kan bare ha det så godt!! Jeg har eigd spillet siden kl. 12 og har enda ikke fått installert ferdig!! Endret 16. november 2004 av Prebo
Loeve Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 I følge en kilde med ganske stor rolle i miljøet stemmer det at flere grupper faktisk har cracket spillet for web-bruk. Tilgjengeligheten er stor. Dessverre.
Tigeren Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Er det noen som vet om det er en NoCD patch liggende en plass? Kjøpte spillet i dag, men har Shuttle her, og har mer lyst å ha CDbrenneren enn DVDspilleren stående i her, og uten en slik nocd sak kan jeg ikke det.. Dessuten lager DVDspilleren min et usannsynlig bråk i tillegg. Evt. må jeg kanskje lage image som jeg mounter?
Vice Skrevet 16. november 2004 Forfatter Skrevet 16. november 2004 Man laster ikke ned en warez versjon av et spill som koster 3 lapper, og som er så bra... den er bare drøy... da er du en kjip jævel... ja unnskyld uttrykket... For å si det slik: Når man har lurt haugevis av kunder til å kjøpe et spill som de ikke får spilt pga. store problemer med å få autentisert spillet sitt, da er man noen kjipe jævler av et firma.
Ravn Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Man laster ikke ned en warez versjon av et spill som koster 3 lapper, og som er så bra... den er bare drøy... da er du en kjip jævel... ja unnskyld uttrykket... For å si det slik: Når man har lurt haugevis av kunder til å kjøpe et spill som de ikke får spilt pga. store problemer med å få autentisert spillet sitt, da er man noen kjipe jævler av et firma. Det har du forsåvidt rett i.... merkelig det der... når man skal sikre noe går det alltid ut over de ærlige...
Prebo Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Man laster ikke ned en warez versjon av et spill som koster 3 lapper, og som er så bra... den er bare drøy... da er du en kjip jævel... ja unnskyld uttrykket... For å si det slik: Når man har lurt haugevis av kunder til å kjøpe et spill som de ikke får spilt pga. store problemer med å få autentisert spillet sitt, da er man noen kjipe jævler av et firma. helt enig!!
|FSK| Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 De som sliter mest med autorisering er jo de uten internett, og de uten internett skulle jeg likt å se laste ned en cracket versjon... Derimot, synd at folk alltid skal cracke spill og programmer, i tillegg med tanke på hvor billig det er (299,-)
Torro Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Først, kjøpte HL2 på El-kjip til 299,- i dag. Fins bittorrent link til HL2 allerede ja, nesten 4gb og 2000+ personer i kø for å få lastet det ned. Blir spennende å se om det kommer en multiplayer versjon av HL2. CSS er jo greit nok, men vil jo ha mer valutta for penga Half-Life 2 READ NFO-EMPORiO Ladda ner denna .torrent Half-Life 2 © VALVe Release Date:16-11-2004 Protection :Simple File Count:85x50 MB Game Genre :Action / FPS Game info: The player again picks up the crowbar of research scientist Gordon Freeman who finds himself on an alien-infested Earth being picked to the bone, its resources depleted its populace idwindling. Freeman is thrust into the unenviable role of rescuing the world from the wrong he unleashed back at Black Mesa. And a lot of people he cares about are counting on him. Features: - Advanced facial animation system delivers the most sophisticated in-game characters ever seen. With 40 distinct facial "muscles," human characters convey the full array of human emotion, and respond to the player with fluidity land intelligence. - From pebbles to water to 2-ton trucks respond as expected, as they obey the laws of mass, friction, gravity, and buoyancy. - Source's shader-based renderer, like the one used at Pixar to create movies such as Toy Story and Monster's, Inc, creates the most beautiful and realistic environments ever seen in a video game. - Neither friends nor enemies charge blindly into the fray. They can assess threats, navigate tricky terrain and fashion weapons from whatever is at hand. Release Notes: Well, who did it? We did. This goes to say something, huge respects fly out to all the other groups (everyone OTHER than Hoodlum), I'm sure we can expect some great retail copies from them. This is the FINAL copy from STEAM, it emulates steam so you DO NOT NEED TO install steam, just apply the crack. Oh, and sheep that are grazing the field... now is the time to redeem yourselves. Yes you like the game BUY IT! ... ENJOY! Install Notes: 1. Unpack the release with WinRAR or WinACE 2. Copy contents from ISO file to your HDD 3. Run Launcher.exe and game will start 3. Enjoy!
IRazor Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Bruke over 4 timer totalt med å installere og unlocke spillet. Det er alt for drøyt. Og jeg sitter på 10mbit linje. Sykt...
schmelck.no Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 (endret) Ser visst ut som om denne releasen har blitt nuked, tydeligvis litt fram og tilbake om det faktisk fungerer allikavel... EDIT: Nå finnes det visst en liten "oppskrift" på hvordan man kan få det til å funke... EDIT 2: den funket visst ikke uansett. Dette er en farse i piratmiljøet. Lol. Endret 16. november 2004 av schmelck
Prebo Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Bruke over 4 timer totalt med å installere og unlocke spillet. Det er alt for drøyt. Og jeg sitter på 10mbit linje. Sykt... jeg har sittet i 3 timer til nå og spillet er enda ikke ferdig.. har 1024/256kb/s linje
Goldfish Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Hva er det dere syter for egentlig? Dere kan takke dere selv for ikke å ha preloada spillet tidligere. Jeg kjøpte og preloada det for flere uker sia, og har sittet i godstolen og spilt i hele dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå