AntatraCK Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Har KJØPT hl2, og er veldig klar for å spille, men når jeg skal installere det stopper det når jeg kommer til directx. Den sier at spillet krever 9.0b og sier også at jeg har det eller greater, men når jeg trykker på NESTE skjer det ingenting. Noen som har peiling?? jeg har installert directx 9.0b igjen og igjen, men det virker ikke. Alle svar er gode. så leng det er noe jeg kan prøve ut. på forhånd takk
TCi Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Kan du hoppe over Dx9 installeringen og heller legge inn spillet først?
AntatraCK Skrevet 16. november 2004 Forfatter Skrevet 16. november 2004 Det er en del av installeringen, først må jeg lese lisensen, så angi plasering, så registrere, så sjekker den directx.
AntatraCK Skrevet 16. november 2004 Forfatter Skrevet 16. november 2004 Trenger virkelig hjelp her, vær så snille å prøv, det er sikkert jeg som er dum her (håper det i hvert fall).
JediMindTriks Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 samma skjedde med meg istad, installer directx om igjen og sjekk at du har 3.5gig ledig diskplass, der du skal installere, da går det fint
IRazor Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Jeg måtte avinstallere alt av tidligere Valve spill og Steam for å få installert spillet hos meg.
nåvi Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 En kompis fikk samme problemet. Han hadde 2 Steam installasjoner. Han fjernet alt av Steam og da fungerte installasjonen fint.
AntatraCK Skrevet 16. november 2004 Forfatter Skrevet 16. november 2004 (endret) En glad melding det var bare det at det ikke var nok diskplass på d: , ganske basic egentlig, men jeg så feil på d: og h: , men men. En lærepenge til meg, og kanskje en annen tulling har samma problemet: her er løsningen DETTE BLIR DIGG Bare som et tillegg: du har ikke sjanse å få verifisert hl2 i kveld, steam er overloaded Endret 16. november 2004 av Antatra
Mr.MadCow Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Det samme skjer til meg, jeg har lastet ned DirectX 9.0c, har 3.5 GB ledig plass, men det funker fremdeles ikke...???
Valldemar Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Hadde samme problemet.. Fjernet gamle installasjoner av steam og sørget for at det var nok plass. Så gikk det smertefritt.
BåGan Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Hadde akkurat samma problem.. Eneste som hjalp hos meg var å formatere c: Kjett men ;\ Pc'n har bare godt av en format så..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå