TeAmlAmPerz Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 hei. jeg lurte på åssen jeg lagde en cs server? detta er det jeg lurte på: åssen jeg lager en? er det gratis? hvis jeg må bet hvor mye? detta skal væra en clan server... må pcen min stå på hele tida?? (den gjør vel nesten det uansett...) hvis jeg trenger å vite mer, så skriv det å... takker for alle svar:) hlsn Dr.evil (lol)
.tomf Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 finnes jo firma som leier ut servere,vet ikke hva man må betale i måneden. ellers så kjører du en dedicated server,da må maskina di stå på hele tiden,det er gratis(untatt hva du må betale for strøm til dataen da )
TeAmlAmPerz Skrevet 16. november 2004 Forfatter Skrevet 16. november 2004 åssen lager jeg en sånn gratis server da? kan dem andre på nette se min server....
Jooakim Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Hvordan lager man en server man kan spille på selv da? Er det noen spesielle router instillinger?
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Hvis du lager et game så kan andre se det hvis du har åpnet porten som cs: s bruker. Men hvilket port bruker Cs Source??
TeAmlAmPerz Skrevet 16. november 2004 Forfatter Skrevet 16. november 2004 kan spille på en server som jeg lagde nå... men kan du ell en annen skjekke om du finner servern??? ip = 192.168.1.55:27015 name = clan server (slipnot) gidder noen å skjekke denna ell? skriv tilbake.. takker for alle svar...!
Mixy89 Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 jeg lurte på åssen jeg lagde en cs server? Det du må gjøre: 1. evt fikse router, åpne alle porter fra 27000-28196 er lettest 2. starte steam, gå inn på dedicated server 3. velge innstilllinger der. 4. når serveren går er det bare å logge seg på, du finner serveren lettest ved å gå inn på servers (i steam) så finne den med lavest ping, som regel din. 5. når du spiller, og du vil kicke noe, skriver du i konsollen:: 1. rcon_password (dett passordet du skrev inn i steg 3) 2. skrive rcon kick (f.eks) mixy89 for hver kommando du skal utføer husk og skriv, rcon foran.
DevN Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 ip = 192.168.1.55:27015 Det der er LAN IP-en (lokal) din. IP-en offentligheten må bruke for å koble til finner du her f.eks. http://www.whatismyipaddress.com/ Lykke til.
TeAmlAmPerz Skrevet 16. november 2004 Forfatter Skrevet 16. november 2004 ip = 192.168.1.55:27015 Det der er LAN IP-en (lokal) din. IP-en offentligheten må bruke for å koble til finner du her f.eks. http://www.whatismyipaddress.com/ Lykke til. åssen får jeg brukt annen ip, jeg er kopla til en ruter. ?
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 1. evt fikse router, åpne alle porter fra 27000-28196 er lettest Kan du forklare dette litt nærmere? Jeg hvordan får jeg åpnet de portene? Får bare til å åpne en og en. Her er et bilde fra routeren min.
DevN Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 På min gamle ruter tror jeg at jeg måtte skrive "startport-endeport" eller var det "startport~endeport" kanskje? På ruteren jeg har i dag har jeg to felter, et hvor jeg skriver inn første porten i rekka og et hvor jeg skriver inn siste. Anbefaler at du begynner med portene før du tenker så mye på IP-en, siden man som regel må åpne en del porter først.
TeAmlAmPerz Skrevet 16. november 2004 Forfatter Skrevet 16. november 2004 hmm... får det ikke til jeg. jeg har en 3com officeconnect wireless 11g cable\dsl gateway... åssen fikser jeg det?
TeAmlAmPerz Skrevet 16. november 2004 Forfatter Skrevet 16. november 2004 ingen som veit åssen jeg fikser det med den rutern?????
Mixy89 Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Det ville være umulig for nesten alle å fortelle deg nøyaktig hva du skal gjøre, jeg har ikke vært borti den routeren før, og derfor vet kke jeg hvordan innstillingene ser ut og hva som skal gjøres. jeg anbefaler at du bare skriver i din browser: 192.168.0.1 (blir du spurt om passord? standar er uten passord, men admin som brukerID) så når du er der bare leter du litt rundt etter forskjellige navn, som firewall, eller virtual server, for det kan også være lurt å ørge for at alle som kommer inn gjennom en spesiell port, kommer drekte til din PC, og ikke gjennom routeren.
TeAmlAmPerz Skrevet 16. november 2004 Forfatter Skrevet 16. november 2004 Det ville være umulig for nesten alle å fortelle deg nøyaktig hva du skal gjøre, jeg har ikke vært borti den routeren før, og derfor vet kke jeg hvordan innstillingene ser ut og hva som skal gjøres. jeg anbefaler at du bare skriver i din browser: 192.168.0.1 (blir du spurt om passord? standar er uten passord, men admin som brukerID) så når du er der bare leter du litt rundt etter forskjellige navn, som firewall, eller virtual server, for det kan også være lurt å ørge for at alle som kommer inn gjennom en spesiell port, kommer drekte til din PC, og ikke gjennom routeren. men åssen skifter jeg ip? trur alle portene er åpna, får bare lan ip....
TeAmlAmPerz Skrevet 16. november 2004 Forfatter Skrevet 16. november 2004 IP: http://www.whatismyipaddress.com/ veit hva ip min er, men på cs står det et det er den "vanlige" lan ip`n.... veit du åssen jeg bruker ip`n min??? den er: 193.69.76.3
DevN Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 CS sjekker bare Windows IP-en, derfor vises den lokale IP-en. Du bruker WAN IP-en uansett, det har ingen betydning på hva CS sier.
TeAmlAmPerz Skrevet 16. november 2004 Forfatter Skrevet 16. november 2004 (endret) koster det mye?? åssen side kan jeg gå inn på? men kan noen teste servern å? ip: 193.69.76.3:27015 Endret 16. november 2004 av TeAmlAmPerz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå