Gå til innhold

Rare ting ved en MOTOROLA V600?


karlfr

Anbefalte innlegg

Endelig fått tak i en motorola V600. Må si at flørste inntrykket er at dette er en virkelig kvalitetsmobil, i alle fall utvendig..

 

MEN, det er noen ting jeg lurer på:

 

Går det virkelig ikke ann å velge at man kun skal bruke TLF minne når det gjeller adresseboken? Kopierte over alle i fra Sim og nå har jeg dobbelt opp i lista.

 

Går det ikke ann å velge at Itap skal være standard? Har valgt dette, men alikevel så begynner den med gode gamle tastesystemet hver gang, altså et trykk for hver bokstav..

 

Dessuten når jeg bytter til egen ringelyd på visse personer og, og SMS, så virker det som om de ikke fungere og det kommer kun en slags standard lyd isteden. Dette er medfølgende lyder, og ikke noe jeg har lagt inn selv.

 

Takker så mye for eventuelle tips om saken

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja, er vel sånn som passer bedre i en PM, men synes det er greit jeg. Klart jeg synes det var bedre å skrive på min gamle Nokia 6220, men ikke noe problem her eller. Itap, er like greit som T9 synes jeg. Men det er en bitteliten forsinkelse. Ikke så mye som på t610 da, for den måtte jeg selge av blant annet den grunn..

 

Kjøpte den ny av en kar på finn

Endret av karlfr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...