nåvi Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Etter det jeg har lest skulle det være 12 kapittler som hver tokk 3-4 timer. Fikk spillet via Steam for under 2 timer siden og har allerede kommet til kapittel 3... Føler ikke det er vanskelig i det hele tatt, såvidt jeg mister liv når jeg blir skytt på. Kan bare løpe ut med 3 sikkerhetsvakter på hver side. Skulle nesten tro det var en bug..så mange ganger jeg har blitt skutt på uten å dø. Eneste som har tatt livet av meg er tønner som sprenger. Auch! Spiller på medium. Comments anyone?
Bandana Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Tja, skal vel være litt lett på begynnelsen. Uansett, hvis du synes det blir for lett, kan du jo bare spille på "Hard".
Axefjord Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 IGN sa vel 20-30timer på hele spillet. Det blir 1,7 - 2,5timer pr kpt.
M@R7!N Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Gidder iallefall ikke begynne paa hard :/ I Hl1 begynte jeg paa easy, saa medium og til slutt hard.. I hl2 skal jeg spille igjennom paa medium, og etterpaa paa hard.. Tviler paa at jeg hadde giddet aa spille igjennom paa hard to ganger etterhverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå