Gå til innhold

Half-Life: Gratulerer med dagen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ville bare gratulerer alle dere gamere med dagen.

Dette gjelder alle som har ventet mer eller mindre tålmodig på HalLife 2 i alle de årene det har tatt. :roll:

Selv er jeg ikke en av de som har ventet lengst, men jeg har skjønt (dah) at dette har vært veldig viktig for endel av dere.

Jeg har kjøpt og aktivert spillet nå og skal på skolen straks og spille det i kveld eller ettermiddag når jeg kommer hjem.

Jeg håper dere får de lange og store forventningene oppfylt! Tillykke! :w00t:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff så mange mennesker som kommer til å bombe Valve's hovedkvarter hvis dette spillet flopper... men, det tviler jeg vel på... Så nå får jeg forte meg hjem så jeg får spillt!!! :dribble:

Skrevet

Takk takk. sitter på skolen og venter som en rabiat kanin for å komme hjem og spille det spillet. Har vel ventet i 5 år. Siden jeg ikke spilte gjennom Half life 1 før det. Men tusen takk. Må gratulere dere andre og

Skrevet

Aaaaahhh. jeg er så lykkelig.... Jeg må ta litt pause fra spillet i ca 5 min nå og da for å hvile øynene litt. Så er det tilbake til å spille. Det eneste som er et skår i gleden er at jeg spiller på et ti4200 og ikke det 6800gt som jeg får om en ukes tid :cry:

Skrevet
Aaaaahhh. jeg er så lykkelig.... Jeg må ta litt pause fra spillet i ca 5 min nå og da for å hvile øynene litt. Så er det tilbake til å spille. Det eneste som er et skår i gleden er at jeg spiller på et ti4200 og ikke det 6800gt som jeg får om en ukes tid :cry:

Jeg har også TI-4200. Funker det greit eller? Hva spiller du på?

Har en gig ram og en bra prosessor så det hjelper vel.

Skrevet (endret)

Jeg har alt på high bortsett fra refleksjoner. 1024*768. Syntes det hadde en tendens til å hakke litt med den på fullt. Sikker på dere ikke har den på "simpel"?

Endret av Sjefern
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

Kan en kamerat av meg brenne ut alle de pre-loada filene som er merket her :

Source%20Backup%20GCFs.JPG?

Det stod i en guide at det var de filene man trenger. Så da kan han brenne dem ut? Og så kan jeg bare legge dem i min mappe, bestille å spille?

Greit nok at man kan ta backup av sine egne filer som du sa, men kan jeg bruke dem da? Siden dem ble lagd i hans steam?

Trenger et svar :S:S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...