Joakim87 Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 heisann Jeg sitter å lurer på om jeg skal bestille hl2 fra elkjop, eller bestille det via steam... Hvis jeg bestiller fra elkjøp har jeg da spillet i postkassa i morgen ? Steam nettverket kommer helt sikkert til å ha litt nede tid, så jeg vinner kanskje ikke noe på å bestille via steam ? kan man få dvd + cover hvis man bestiller via steam ?
thomassit0 Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 tviler på at du får det fra elkjøp imorra hvis du bestiller nå siden klokka er sju på kvelden.. tror jeg hadde kjøpt det på steam eller kjøpt det på elkjøp i butikk hvis det koster det samme i butikk..
gudesen Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 du er nok altfor seint ute om du vil ha det i morgen....
Bytex Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Posten kjøres ut fra postkontorene kl 18, så det er for sent å få det imorgen isåfall. Da må du vente til onsdag. Steam er nok den enkleste metoden hvis du kan. Da får du det imorgen i det minste.
Joakim87 Skrevet 15. november 2004 Forfatter Skrevet 15. november 2004 Posten kjøres ut fra postkontorene kl 18, så det er for sent å få det imorgen isåfall.Da må du vente til onsdag. Steam er nok den enkleste metoden hvis du kan. Da får du det imorgen i det minste. Er jo ikke sikkert det... steam kommer sikkert til å slite litt:P Men da blir det vel kanskje steam... Pris $49,95 + tax.. hvor mye er tax`en ? Er det mulig å få tilsendt dvden ved en senere anledning ?
ChainDoG Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 hvorfor skulle steam slite? er jo bare en haug med pre-loada utgaver som må aktiveres.. HVEM er det som venter på half life 2 som IKKE har forhåndsbestillt eller pre-loada det liksom?
Wyldelife Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Bestiller du fra steam får du ikke DVD coveret eller noe annet. Bare CD'keyer tror jeg. Du burde plassere deg utenfor El-kjøp imorra, rimeligst og best.
Bloody Mess Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 heisann Jeg sitter å lurer på om jeg skal bestille hl2 fra elkjop, eller bestille det via steam... Hvis jeg bestiller fra elkjøp har jeg da spillet i postkassa i morgen ? Steam nettverket kommer helt sikkert til å ha litt nede tid, så jeg vinner kanskje ikke noe på å bestille via steam ? kan man få dvd + cover hvis man bestiller via steam ? Nah. Kjøp på Steam.
Joakim87 Skrevet 15. november 2004 Forfatter Skrevet 15. november 2004 elkjøp er liksom stress, skal på skolen i morgen også... Som nerder flest foretrekker jeg å sitte på ræva og få ting servert
Vice Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Det lureste er vel bare å ta turen innom en butikk i morgen. Da får du originalt cover også og ikke bare tilsvarende en piratkopi som stort sett er det du får når du laster ned standardversjonen på Steam.
Gromit Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Kjøp på Steam. Silver edition. er ca 380 kroner(Takket være George W. Bush er dollaren rekordlav) og du får tilgang i det sekundet det blir lansert. i tillegg får du jo condition zero: CS Sourve DoD Source HL: Source og selve HL2. Fin bundle det. Å nei. Hva skal man med game cover? uansett hvilken PC du er på er jo bare å logge på steam og downloade spillet. Synes deres plattform å slippe spill på er genial. ingen trenger å være redd for å få en ødelagt CD osv når de spiller. Jada. det er fint med et cover i hylla. Kjøp et tomt DVDcover for 5 kr og print det ut på fotopapir. så har du det Og du betaler ikke tax. så du betaler det som står der!
Joakim87 Skrevet 15. november 2004 Forfatter Skrevet 15. november 2004 ok, har vel bestemt meg for steam løsningen... preloader hl2 nuh = )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå