Gå til innhold

cs_flush warning kommer opp!?!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

cl_flushenitypacket har ingenting med skjermkortet ditt å gjøre, men linja som noen antyder her.

 

Jeg hadde i min tid problemer med Telenor Avidi på det omerådet. Det var fordi linja ikke var veldig ustabil, og måtte derfor stille ratesene mine hele tiden.

 

Hvis du har trådløst nettverk, så er det garantert at det er det som problemet.

Lenke til kommentar

Japp, synd det med trådløst nettverk. Men var ingen interesse her for å legge opp kabler. Vel, har en del ustabil ping jeg (men ellers fungerer det som regel fint), jeg skulle ha testet med kabel og sett om det ble bedre. For eventuelt å være sikker på at det grunnet det trådløse utstyret.

 

Men som regel er det ingen tvil - 95 % sikker på at det skyldes det trådløse utstyret.

Lenke til kommentar
Tviler på at det har så mye med trådløst å gjøre, jeg har ihvertfall ingen problemer med det.

Altså, de eneste serverene jeg får cl_flushentitypacket på er på absolutt alle catch-gamer sine servere, og ingen andre, og det får jeg enten jeg bruker kabel eller ikke.

Aldri fått det på Catch-Gamer sine servere (lenge siden jeg har spilt der). Men uansett, vel, på en annen side har jeg jo Catch SDSL, da. ;)

Lenke til kommentar

Mange av vennen mine får det mens vi spiller PCW. Sinnsykt irriterende.

 

Men finnes det ikke noe patch som kan fikses dette? Burde vel komme.

 

Trådløst nettverk suger til gaming,det er noe alle vet... MEn prøv å fiks ratesa dine.

Jeg skjønner ikke hvordan noen kan si at Trådløst suger til gaming. Jeg har spilt med det lenge og aldri lagget, unntatt noen gang når jeg bruker ventrilo. Men det skjedde når jeg brukte kabel også. Så vær så snill, ikke si ting du ikke kan noe om.

Lenke til kommentar

Vel, trådløst er som regel litt dårlig til spilling, men det finnes unntak, funker fint for noen dog.

 

Den patchen kan du bare glemme, en patch kan ikke fikse en dårlig nettforbindelse, f.eks. Problemet ligger nok hos deg.

 

Alternative grunner:

1. Ustabilt nettverk.

2. Ustabil nettlinje.

3. Rates som ikke passer for nettlinja di.

4. Noen i nettverket laster ned masse (f.eks. via Kazaa).

 

Ja, og en del flere naturligvis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...