Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Remote av windowsboks gjennom WEB


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Noen som har erfaringer med å remote en pc gjennom web? (ikke logmein eller gotomypc.com) Tenker spesielt på et klientprogram jeg kan installere og pc'en jeg skal remote. Kan heller ikke bruke ActiveX, men kun Java.

 

(med andre ord, kan jeg IKKE installere noe på pcen jeg skal remote fra. )

 

Hadde et av disse programmene tidligere, og det fungerte utmerket, har googla som en gud men til intet resultat.

 

*spiller ballen videre*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 11 måneder senere...

Har brukt LogMeIn i ett par dager nå og er strålende fornøyd. Har ikke hatt noen problemer, selv ved bruk i firefox. Det er bare å følge instruksjonene som følger med til punkt og prikke, så tror jeg ikke du skal ha noen problemer.

Må nevne at når jeg instalerte det hos en venn, krasjet datamaskinen helt. Vill ikke inn i windows og krasjer i sikkerhetsmodus etter rundt ett minutt. Han har prøvd å avslutte programmet med oppgavebehandling, men til ingen nytte. Har fortsatt ingen løsning på problemet hans.

Kan være lurt å høre andre personers erfaringer, for å se om andre også har lignende problem som min stakkars kompis...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Hvis klient OS'et er Windows 2000 eller nyere, kan du jo bruke RDP. Er jo ferdig innstalert på xp, men kan være fjernet på noen LAN f.eks. skole maskiner. Går fint å bruke RDP på ei 56k linje, men ikke for streaming av video eller noe sånt. Regner med den pc'n du skal inn på er XP eller 2000...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...