Gå til innhold

Sms-skriving på LG-telefoner?


eblth

Anbefalte innlegg

Hallo!

 

Panlegger å kjøpe en LG T5100 i nærmeste framtid, men jeg har lest at tidligere LG-telefoner ikke var en fornøyelse å skrive på (godt mulig at dette ikke stemmer, har aldri prøvd en selv).

Noen som har en nyere LG (f.eks. G7100) som kan si litt om hvordan det er å skrive på den? Hvordan er T9'en i forhold til f.eks. Nokias (som jeg er vant med :) )?

 

www.lge.com/t5100

 

T5100_1.jpg

:love:

Takk på forhånd! :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer på det samme selv. Har lyst på LG F2100.

 

Amobil mente at LG7100 var dårlig å skrive på pga treg respons og forsinkelser. Den har heller ikke automatisk stor bokstav etter punktum. Min S55 henger voldsomt ved bruk av T9, og det tar 3 sekunder å skifte ord med ordlista. Dette er ekstremt irriterende og jeg vil ikke kjøpe ny telefon med samme problem.

Endret av Shhhh
Lenke til kommentar

Åh, jeg var i byen å så på den dag. Knallfin telefon!! :love:

Men er litt usikker på om den veier 120 gram eller 110 gram. Den føles hvertfall veldig lett i handa. Men fikk dessverre ikke prøvd hvordan det var å skrive sms på den. Men mannen i butikken sa at det var veldig bra å skrive på den, ingen forsinkelser som LG har hatt problemer med tidligere.

Men hvor mye man kan stole på en selger som lever av å selge dyre mobiler til ungdommer er jo usikkert.. :hmm::D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...