Gå til innhold

Skall ha meg ny gaming mus :D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes egentlig dette blir en kranglepost jeg!

 

Vil selv anbefale mx510, har aldri prøvd ms3 elr 4.0 så jeg har verken noe dårlig eller positivt å si om dem. Men logitech musa mi synes jeg er det beste jeg har prøvd, men for de med store hender kan den bli litt for liten og man blir sittende med handa helt klemt sammen. Selv synes jeg razorback ser litt "ekkel" ut om jeg skal si det, designen synes jeg ser litt uholdbar

Lenke til kommentar

Har selv bestilt er Razer Diamondback Chamelon direkte fra http://www.razerstore.speed-link.com/

 

Disse musene selges vel ikke her i landet ennå? Personlig foretrekker jeg nå msie3 foran msie4 og mx500 i cs.

De to sistenvnte er riktignok mer presis, men som enkelte sier har vel handa ('grepet') og knappebruk mye å si for hva valget bør være. Skal nå teste denne razer-musa. Mye mulig det blir ei diamondback-mus å få kjøpt billig på bruktmarkedet om ikke så lenge ;)

Lenke til kommentar

Har selv hatt en Razer DB nå i ca 1 uke. Softwaren som følger med er ikke helt god, siden man ikke kan sette knappene på musa som man ønsker. Ei heller vil høyre + venste musetast virke samtidg (feks, om man i et spill zoomer med høyre og skyter med venstre - går det dårlig).

Dette gjelder KUN når 4.0.0.3 softwaren er inne. Uten denne softwaren fungerer musen utmerket. Den er lett, presis og veldig glatt under. Sklir som en drøm på min fUnc 1030 matte. Testet litt med min gamle MX 500, og det var skikkelig nedtur! MX 500 er stor, tung, klumpete, trå og upresis i forhold. Så bare driverne kan bli bedre, kommer dette til å bli den ultimate gamer musa :thumbup:

 

K :w00t:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har selv en MX510 og en DB.

 

Bruker DB, og jeg mener den er overlegen MX510 på nesten alle mulige måtene, i hvert fall de viktigste:

 

presisjon

behageligere å holde i

god scroll

 

Hadde en venn her på linking, som har sverget til MX510 og MX500 i flere år, men etter å ha brukt Razeren i 10min vurderer han å bytte :yes:

Lenke til kommentar
Jeg har tenkt på å kjøpe ei MX510, en kamerat har ei billig brukt ei. Men den er lettet for ca 30g. ved å fjerne loddet. Noen som har erfaringer med akkurat dette, om musen ble bedre/værre etc. ?

Garantien brytes ved å fjerne loddet (eller rett og slett bare åpne den). Loddet puttes inn i musa av Logitech for å gi "kvalitetsfølelse". Uten loddet blir musa (selvfølgelig) lettere, og det gir kjappere bevegelser. Med loddet blir musa litt stødigere, og det er lettere å sikte på lang avstand.

 

Hvis fjærningen av loddet er gjort på riktig måte, skal det ikke være noe feil med musa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...