Don Juan Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Går dette fint an? Jeg vet ikke hvordan SATA funker, og om det er enkelt og greit plug&play. Jeg har 3 IDE disker nå, disse vil jeg beholde og i tilegg sette inn flere disker. Jeg har ikke flere IDE-porter så jeg må bruke SATA. Er dette like enkelt som IDE-diskene? Eller må jeg konfigurerer og slikt? Hvis dere har noen urls til noen fine sider på nettet som forklarer så leser jeg dem gjerne, må lære litt der. Eller hvis dere vil forklare selv her
Neptyr Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 jeg har 2s-ata i raid, 1ide og 1cdrom på ide, funker veldig bra men du må nok konfigurere litt, les manulen til hovedkortet, sånn står veldig bra forklart der
Don Juan Skrevet 14. november 2004 Forfatter Skrevet 14. november 2004 Ja, og så var det derre greiene med RAID da..
mosher Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Du MÅ ikke kjøre i RAID modus, det er vel opp til deg selv Mosher
tbend Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Jeg vil si: Du må kjøre i raid modus. Jeg kjører raid 0 og det er ganske fett: For ekselmpel når du er på lan og kopierer fra andre merker jeg det ikke på diskene / farta, mens hor dem er det fare for krasj :!: Samme andre veien.
Neptyr Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Jeg vil si: Du må kjøre i raid modus. Jeg kjører raid 0 og det er ganske fett: jeg kjører det samme, men vil si det egentlig er ganske crap om du er glad i datan'e dine. Om en disk dør, så mister du alt på f.eks, de 2x250gb'erene :/
tbend Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Det har du rett i, men det er jo bare å ta en kjans, dø en av mine så er det bare et lan så har jeg alt igjen så det er nok verd det. Det er også kult å være blandt de 5 første inn på en servere i Battlefield
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå