Snup Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Har problemer med å få Force Feedbackèn til å virke på dette spillet. Jeg har to ratt et Microsoft ratt og et logitech momo ratt og ingen av dem virker force feedbacken på.Jeg har spillt det meste av bil spill og har ikke hatt dete problemet før.Å tilegg er bilene forferdelig understyrt i spillet.
ttt Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 har du prøvd dei nyaste drivarane til rattet?
Snup Skrevet 13. november 2004 Forfatter Skrevet 13. november 2004 Ja Begge ratta fungerer helt fint i alle andere bil spill jeg har og jeg har de siste driverene og ville tro dette spilet er ganske liktt som NFS underground 1. Å vanligvis er det instilinger for Force feedbacken i spillet men det finer jeg ikke i dette.
Djevlen Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Kanskje spillet ikke støtter Force Feedback, eller HVIS du har en piratkopi kan det jo hende at denne ikke støtter Force Feedback
Bluebeans Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Kanskje spillet ikke støtter Force Feedback, eller HVIS du har en piratkopi kan det jo hende at denne ikke støtter Force Feedback Second that
Snup Skrevet 14. november 2004 Forfatter Skrevet 14. november 2004 Sånn da har jeg ordnet det.Jeg avinstalerte spillet og la det inn på nytt igjen så var alt i orden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå