Gå til innhold

Skaffe WoW raskest mulig, hvor ?


Anbefalte innlegg

Jeg har hatt dårlig erfaring med forhåndsbestilling. Fikk den 2 dager etter release(og etter jeg kunne løpt ned på lokale butikken og kjøpt den) jeg var av den oppfatningen at jeg ville få det dagen det ble releasa når jeg forhåndsbestilte.

 

Så hvordan skaffer jeg det raskest mulig ? Hvilken butikk(er) i Oslo kommer til og ha det først (23nov i butikkene?) Eller lønner det seg og forhåndsbestille det ?

 

Når det er ute så la oss prøve og poste hvilke servere folk velger her :p hadde jo vært gøy med flere norske på en server :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så hvordan skaffer jeg det raskest mulig ? Hvilken butikk(er) i Oslo kommer til og ha det først (23nov i butikkene?) Eller lønner det seg og forhåndsbestille det ?

 

Når det er ute så la oss prøve og poste hvilke servere folk velger her :p hadde jo vært gøy med flere norske på en server :p

Det er i USA spillet blir sluppet den 23. November. Her i Europa tror jeg det blir final beta(?) leste noe om det et sted men, slik jeg oppfattet det fikk vi i Europa værtfall spille final beta så lenge før det blir sluppet ut her hvis vi forhåndsbestilte det.

 

Og spillet blir ikke sluppet ut her for om en stund, så det vil nok lønne seg å forhåndsbestille det fra Blizzard.

Lenke til kommentar

du er ikke nødt til å forhåndsbestille wow for å komme med i eu open beta. men du er garantert plass i betaen. de som ikke bestiller må søke slik som på us open betaen. første mann til mølla sikkert.

 

i usa tok de imot 500000 stk til open beta så det bør være god sjans for å komme med i open beta hvis du er rimelig raskt inne å signer opp.

Lenke til kommentar
du er ikke nødt til å forhåndsbestille wow for å komme med i eu open beta. men du er garantert plass i betaen. de som ikke bestiller må søke slik som på us open betaen. første mann til mølla sikkert.

 

i usa tok de imot 500000 stk til open beta så det bør være god sjans for å komme med i open beta hvis du er rimelig raskt inne å signer opp.

Det var jo forresten helt sinnsvakt at så mange plasser ble revet bort på under et døgn. Så det lønner seg å være tidlig ja.

Lenke til kommentar

Men jeg kan feks bestille spillet fra en amerikansk webshop og få det noen dager senere (26ellerno...) så da kan jeg spille på amerikanske servere...(eller har de banna eruo ip..?) og når europa åpner så kan jeg lage ny char og spille der ... ?

 

Jeg tviler på at jeg kommer til og gidde....har ikke lyst og spille på laggete amerikanske server + venner kommer til og være på europa...

jeg bare undersøker mulighetene mine...

 

men er det slik at hvis man forhåndsbestiller 26nov at man får spillt beta til man får spillet ?(jeg regner med at man ikke beholder beta chars ?)

dårlig med info på sidene til blizz

Lenke til kommentar
Men jeg kan feks bestille spillet fra en amerikansk webshop og få det noen dager senere (26ellerno...) så da kan jeg spille på amerikanske servere...(eller har de banna eruo ip..?) og når europa åpner så kan jeg lage ny char og spille der ... ?

 

Jeg tviler på at jeg kommer til og gidde....har ikke lyst og spille på laggete amerikanske server + venner kommer til og være på europa...

jeg bare undersøker mulighetene mine...

 

men er det slik at hvis man forhåndsbestiller 26nov at man får spillt beta til man får spillet ?(jeg regner med at man ikke beholder beta chars ?)

dårlig med info på sidene til blizz

Man må vist ha Amerikansk IP, Amerikansk Adresse, betale med amerikansk cash ;). Det blir lokaliserte servere (elns) sånn at man bare kan logge inn på de nærmeste serverne (sikkert europa servere, eller i usa sitt tilfelle, bare øst kydten eller bare westkysten KANSKJE)

 

Dette er "rykter/info" jeg har hørt rundt på betaen, men det hørtes ikke veldig usannsynlig ut for mine ører.

 

Men skal du spille på Amerikanske servere, kan du skaffe deg amerikansk proxyserver + betale over paypal + (juge litt på registreringa?) = så skulle det gå ann å spille Wow (men med kanskje 200ms) fra den 23november

Lenke til kommentar
Nå WoW kommer på european beta, Kan jeg da spille med characteren min fra us beta? Eller må jeg begynne på nytt?

 

Få jeg bruke denne i orginalen?

 

Dette lurer jeg på også...grei, jeg var klar over at de ville wipe alt etter openbeta. Men skal jeg da likssom begynne en ny char på eurobeta som da igjen blir wipa når spillet kommer ut, og da skal jeg likssom begynne enda en gang...

 

finnes grenser hvor mange ganger det er gøy og teste :p såklart...jeg måååå jo ikke spille eurobeta, men jeg klarer jo ikke og vente siden spillet er så jevlig kult!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...