Arsenal_RULES Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 (endret) Halla, noen som er med i Klaner?? Jeg for min del, har laget side, min første då, så ikke forvent noe stort, men greier på siden kommer om en stund (er litt for opptatt med å spille det ) Viss du er med i en klan og dere har Internett side, kan du ikke ligge til linken eller! edit: www.home.no/lod-deiligst Våres side... (glemte å ligge den til ) Endret 13. november 2004 av Arsenal_RULES
derezzed Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 (endret) Hvem i all verden vil joine en klan men internett adressen home.no/lod-deiligst? BTW: Hva har forresten skjedd med lod-deiligst? Vi brukere av nettstedet er meget skuffet.. . EDIT: Hører ikke denne til på Klandiskusjon og rekruttering? Endret 17. november 2004 av Aleksander
Mats1988 Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Hvem i all verden vil joine en klan men internett adressen home.no/lod-deiligst? BTW: Hva har forresten skjedd med lod-deiligst? Vi brukere av nettstedet er meget skuffet.. . EDIT: Hører ikke denne til på Klandiskusjon og rekruttering? Han spurte jo ikke om noen ville joine da, men om noen hadde klan med hjemmeside. BTW: nei jeg har ingen klan, faktisk så har jeg ikke spillet engang, men det kommer vel snart.
F.Mackey Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 (endret) -- Slettet -- Endret 17. november 2004 av AMD-GNom
derezzed Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Beklager skumlesing... Min feil. btw, Halo 2 er rått.. Skaff det. OT: Hvorfor har du (trådstarter) 1 side inni den andre? Virker ehh... rart.
Jankee Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 (endret) Flyttes til klan og rekrutterings -kategorien Endret 17. november 2004 av Jankee
Jc-g Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Jeg kunne tenke meg å delta i en Halo 2 klan. Min gamertag er Grandmaster jc
BoRsE Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 jeg kunne også tenke meg å joine en halo 2 clan, men da skal det være matcher og pcwr
Arsenal_RULES Skrevet 19. november 2004 Forfatter Skrevet 19. november 2004 Ja, ops, siden har fucket seg i det siste. Vi holder på med og oppdatere siden litt, vi skulle bare sjekke ut, noen forskjellige greier. Ble veldig rotete!!! Angående lod-deiligst (ja, vet, rart), men det var den eneste acount'en vi hadde fra før av, giddet ikkje å lage ny!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå