DaChronix Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 humm humm, får legge til vår LAN liste da -Total Annihilation (absolutt feteste RTS action jeg har opplevd og sett på LAN til dags dato! .. anbefales på det sterkeste .. LAN eller ikke ) -GTA2 -Midtown Madness 2 (forrykende morsomt med gode venner i Cop`s n Robbers modus) -C&C Red Alert 2 (evt. med Yuris Revenge) -Warhammer 40k: Dawn of War (ikke spilt dette på LAN, men spiller det over nett med en kamerat... årets strategi spill i mine øyne ) -UT/Q3 i CTF (dere mot boter... om dere er litt gode så pass på at dere er i undertall ... dvs 6boter mot dere 4 ellerno, dette er spesielt artig i Q3 når ingen kan Q3 i det hele tatt ) -Rune Halls of Valhalla eller hva det heter, kommer ikke på navnet (er 3persons slåssing spill med sverd og greier...anbefaler deg å ta med alt du kan bære for så å begynne å hive på motstanderen... ender alltid i latterkrampe om det ikke gjenas til stadighet) -Motorcross Madness 2 -GoldenEye 64 (ikkeno PC spill, men om dere har en N64 for hånden er det absolutt verd å la pcn stå ifred en stund ) det var vel det går jeg utifra /daC!
stektfisk Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 S to tha O to tha L to da DAT SOLDAT! Jopp, dere kan hate meg eller elske meg for dette, uannsett er soldat kønung!
Sir_cruz Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 HL2 vis det ikke er nevnt da , så bare topicen jeg ;D
Bluebeans Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 PVK "Rune" er bedre når du først er inne på hammer og sverd spill synes jeg. Selv om det mangler Piratenes våpen.
SpinNdre Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 (endret) PVK "Rune" er bedre når du først er inne på hammer og sverd spill synes jeg. Selv om det mangler Piratenes våpen. Det kommer an på. På PVK er det lag, mens på Rune er det om og gjøre å trykke på muse knappen først og mest Endret 16. november 2004 av SpinNdre
MacManus Skrevet 18. november 2004 Skrevet 18. november 2004 Command and conquer er jo gode slagere. CS BF, vanligvis vietnam far cry trackmania (eiefett lan spill) og cm, eller nå, fm5
Anders89 Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Spill som jeg syns er kjekke i lan er: BF1942, Far cry, Hidden & Dangerous 2 (er kanskje ikke så gøy med bare 4 stk) Track mania og Vietcong
verwooks Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Hvis dere begynner å bli trøtte osv, så kan dere bare finne fram Codename: Eagle...Tror aldri jeg har ledd mer enn da jeg spilte det spille sent en natt Helt enig! Sinnsykt artig spill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå