Gå til innhold

Half-Life: Valve's back catalog som er med på S/G pakken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer bare opp;

Valve's back catalog includes:

Half-Life

Counter-Strike: Condition Zero

Day of Defeat

Team Fortress Classic

Deathmatch Classic

Opposing Force

Ricochet

Hva betyr det?

Skrevet
Kommer bare opp;

Valve's back catalog includes:

Half-Life

Counter-Strike: Condition Zero

Day of Defeat

Team Fortress Classic

Deathmatch Classic

Opposing Force

Ricochet

Hva betyr det?

At du får tilgang til de spillene gratis.

Skrevet (endret)
Hva er det?

Condition Zero

Condition Zero: Deleted Scenes

Counter-Strike

Team Fortress Classic

Day of Defeat

Half-Life

Deathmatch Classic

Opposing Force

Ricochet

Det betyr at du får disse spillene med når du kjøper HL2... hvis pakka har BC. [Edit]

Kult! Da får eg alle spillene når eg kjøper sølv pakken da! Da hadde eg jo ikkje trengt å bruke 300 kr på CZ :dontgetit: Jaja, hadde ikkje visst at eg likte CS viss eg ikkje hadde kjøpt det. Men det er kult uansett, tenk, alle spillene på Individual games på browse games på steam. :dribble: Men litt merkelig, en kamerat av meg har kjøpt sølvpakken men han hadde ikkje de spillene på steam :hmm:

Endret av Pusur1993
Skrevet
Hva er det?

Condition Zero

Condition Zero: Deleted Scenes

Counter-Strike

Team Fortress Classic

Day of Defeat

Half-Life

Deathmatch Classic

Opposing Force

Ricochet

Det betyr at du får disse spillene med når du kjøper HL2... hvis pakka har BC. [Edit]

Kult! Da får eg alle spillene når eg kjøper sølv pakken da! Da hadde eg jo ikkje trengt å bruke 300 kr på CZ :dontgetit: Jaja, hadde ikkje visst at eg likte CS viss eg ikkje hadde kjøpt det. Men det er kult uansett, tenk, alle spillene på Individual games på browse games på steam. :dribble: Men litt merkelig, en kamerat av meg har kjøpt sølvpakken men han hadde ikkje de spillene på steam :hmm:

;) yep

Steamen min...

andy1.jpg

:dribble: Du har kjøpt Gold/Silver pakken ser eg :p Tar nok en god del plass viss du skal spille alle. Sykt mange filer som må hentes ned. Source SDK er det Dedicated server til Day of Defeat: Source og Half Life: Source?

Skrevet (endret)

Gleder meg til eg får så mange spill å velge mellom. Heldigvis fikk eg en 80 GB hardisk for litt siden. Må nok begynne å rydde opp så eg får bedre plass. trenger det nå.

Endret av Pusur1993
Skrevet

Nå skal jeg vise min uvitenhet når det kommert til half life og alt som hører med.

Får jeg tilgang til alle disse spillene gratis når jeg kjøper HL2? Det er vel bare CS-Source som følger med i tillegg til HL2, når jeg kjøper det. Og resten må lastes ned?

Skrevet (endret)
Nå skal jeg vise min uvitenhet når det kommert til half life og alt som hører med.

Får jeg tilgang til alle disse spillene gratis når jeg kjøper HL2? Det er vel bare CS-Source som følger med i tillegg til HL2, når jeg kjøper det. Og resten må lastes ned?

Du får med Valve's back catalog og da får du med alle de spillene. Alle filene til de må seff lastes ned før du kan spille dem men det er jo en bagatell. Men det er bare når du kjøper Silver/Gold pakken via steam du får den med.

Endret av Pusur1993
Skrevet (endret)
Collector's Edition

º Half-Life 2

º Counter-Strike: Source

º Half-Life 1: Source

º a Half-Life 2 T-shirt

º a Prima book sampler

º Ships on a single DVD

Var det svar nok?

Endret av Pusur1993
Skrevet
HELLiG!

min steam: lasta ned alle :)

play.jpg

Det må da ta forferdelig mange GB :hmm: Har du kjøpt Gold eller Silver? Og at du gidd bruke den skin'en :eek: Den ser jo direkte stygg ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...