Gå til innhold

støv under dekselet på k700i


stoffix

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe skal høre med broren om jeg får låne mobilen hans slik jeg kan prøve det igjen mens jeg noterer det, eller rappe kompisen sin som jeg prøvde på.

 

Det var ikke noe skruer eller noe sånt satt bare fast som vanlig utskiftbare nokia deksler.

Endret av jic
Lenke til kommentar
jeg har prøvd før, men jeg er vel bare litt pyse da, det er jo tross alt ikke min mobil, det er moren min sin som jeg låner intill jeg får kjøpt meg egen (ny)

I den første posten skrev du jo "min k700". :p

vel, deter mye lettere å kalle den min...

er ikke du også enig, det er tross alt jeg som bruekr den nå....

Lenke til kommentar

Som det blir sagt en god del på PC delen av forumet: med en Dremel klarer du alt! Kanskje ikke helt ordrett, men det driter jeg i akkurat nå :) En annen måte er å ta en slegge :) Pleier også å funke bra....

 

Skal være særiøs: Så på K700i'en til en kamerat av meg i dag når vi tok masse køddebilder med den, og jeg kunne ikke se noen skruer, eller torx som det heter (eller tar jeg feil?)..

Lenke til kommentar

Bestilte deksel (og quick share merke) fra cnn.cn, (HongKong) gikk helt utmerket, god kommunikasjon med vedkommende som driver siten. Er jo ikke det "sprekeste" dekselet de har rent fargemessig, men den skiller seg litt ut fra standard K700, samtidig som den ikke ser ut som ett tivoli (en slik telefon skal fortsatt være litt stilfull)

 

Har ikke byttet det ennå, men ja, ser ut til at det bare å bruke en lite skrujern (flatjern) for å vippe opp de grå mothake-klipsene (FRA batteriet og UT mot sidene av tlf) Så det burde som en kar sa tidligere i denne tråden, være relativt uproblematisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...