Gå til innhold

pingen hopper opp og ned hele tiden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

står ikke på noe nedlasting når jeg spiller..

 

det rare er att det virker som om det fungerer på kvelden..

spilte i går kveld på catchgamer å da holdt pingen seg stabilt.. men nå idag så går det ikke ann å spille omtrent.. pingen hopper opp til 600 og ned igjen til 50 i ettt sett... ikkeno som bruker linja (tror jeg) utenom antivirus.. men har prøvd å skru av den uten att det hjalp noe..

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar

Har en del ping trøbbel selv, men vet at ting er riktig med maskin og div her. Har radiolink-bredbånd,som er rimelig nytt her på mine trakter. (ikke fra stjelenor, JIPPI)

Som sagt dette er ganske nytt opplegg, og her er det leverandøren som har problemer med å holde nettet stabilt. Så jeg klager og klager,så jeg får bare vente å til de har fått fiksa på stabiliteten. For her er det dem og ikke hos meg.

Endret av KenBjork
Lenke til kommentar
Sikker på at linja er "fri" ?

vel, linja skal da være fri.. ikke noe anna som går når jeg spiller værtfall

 

har scanna maskina for virus, men finner ikkeno.. kjører også System Mechanic og Spybot for å få vekk filer som ikke skal være på pc'n

 

men ikkeno fungerer.. :(

 

pingen går slik f.eks: 50-45-46-30-250-50-40-550-125-70-600 osv..

 

håpløst :no:

 

har justert rate fra 25000 til 1000 cl_updaterate fra 101 til 10 og cl_cmdrate fra 101 til 10.. men nei

 

nedlastingshastigheten er stabil og i orden, men det kan vel være noe anna med linja som gjør det? eller evt adsl modemet?

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar

Portene på min router er åpne, så der ligg ikke mitt problem. Hos meg er det leverandøren. Fordi det er skikkelig bra til tider. Noen kompiser av meg har fra samme leverandør også de har samme problem. Men dette løser ikke trådstarter sitt problem.Freeman84,har du router ? og ikke noe trådløst tilkoblet? Så kan du jo kanskje slå av det på den så er du jo sikker på at naboen din ikke er innpå via deg?? (dette er nesten bare et skudd i blinde, så ikke slakt meg folkens) :p

Lenke til kommentar
Run - cmd:

 

ipconfig /release

ipconfig /renew

 

Verdt et forsøk.

det har jeg gjort :ermm:

 

men kan jeg åpne noen porter da? har prøvd å komme inn på modemet/routeren ved å skrive 10.0.0.138 i adressefeltet, men det skjer ikkeno..

 

men som sagt så er jeg active i dc++

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar

nå har det skjedd noe annet her..

 

før da jeg startet å spille cs så viste pingen rundt 50 i steam, men når jeg kom inn så hoppet den opp till 600 som jeg har nevnt..

 

men nå så viser alle favoritt serverne 180-200 i ping.. (har ikke prøvd å gå inn på en server, regner med det er like hakkete å laggete)

 

hm.. sendte mail til tele2 å her er svaret..

 

Har du installert Service Pack 2? Det kan

ha noe med nedskjæringer på bruk av TCP tilkoblinger...

 

hva mener han med det? han mener vel service pack 2 til XP, men jeg har Windows 2000 pro med SP4..

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...