Gå til innhold

[GTA]Hvordan klare 100% (San Andreas.)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
man mister IKKE muligheten for 100% når du bruker koder!

Man mister derimot mye av gleden ved og gjennomspille det for første gang, man spolerer faktisk spillet med og bruke koder,men du kan likevel få 100%.

 

Lykke til, kanskje poste et lite svar her når du har 100% og noen tanker om det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
eller du kan gamble de bort og late som om ingenting har skjedd.. :)

Det er vel ikke fullt så enkelt. Det står jo i stats'en hvor mange ganger man du har cheatet så...

Lenke til kommentar

Det spørs hvor mange ganger du bruker koder...Første gangen er en advarsel...Jeg anbefaler ikke å bruke koder, det ødlegger selve gleden i spillet og koder er for tapere som ikke kan runne ett spill. Hvis man bruker koder, så kan man ikke fullføre spillet 100% og det har jeg eksprimert med GTA3 og Vice...Men du kan jo slå koder og loade...Man må klare veldige mange ting for å få 100%...Det er ikke så enkelt som du tror...Men man får altid noe ekstra når man får 100%...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
jeg klarte 100% på både gta III og vice city med koder...

Jeg også! Jeg skjønner ikke hvorfor alle påstår at man ikke får 100% med koder, for det GÅR jo an! :dontgetit:

 

Når jeg leser mange av trådene her, så ser jeg at mange skriver at de hater koder, og at det ødelegger spilet osv. Skal tro om det virkelig er sant... Føler på meg at vi har en del skap-cheatere her. :roll::p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...