Gå til innhold

Half-Life: verdt og vente til en måne for collectors edition?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-19530
Skrevet
Kva følger med i SE? Eg har lyst på ein pakke som har alt Silver har:

▪ Half-Life 2*

▪ Counter-Strike: Source

▪ Half-Life 1: Source*

▪ Day of Defeat™:

Source*

▪ PLUS: Valve's back catalog available on Steam!

Er det mulig å få kjøpt i butikker her i Norge?

Den Silver pakken er bare tiljengelig via steam. Og i SE pakken er det bare Half Life 2 og CS:S og den er dyrere enn silver pakken på steam :thumbdown: Noen som vet hva Valve's back catalog er for noe?

hvis jeg kjøper silver gjennom steam.. hvor mye er totalprisen? 59.99+tax hvor mye esktra blir det?

trur det blir toll og sånt da mer er jeg ikke sikker på

det blir jo en del i toll da :ermm:

HAHAHA!!!!!! :!: :roll::p:tease: Toll på å laste ned ting? :p En eg kjenner har kjøpt sølv pakken og han sa det ble ca. 410 kr.

følger det ikke med no greier på den da? hakke giddi å sjekki pga jeg skal ha noe

å ta i derfor svarte jeg slikt

Gjest medlem-19530
Skrevet

han som jobber på ebgames kommer hjem te meg i dag, jeg kan sørre han da(igjen) men det er sånn at det blir det samme :)

Skrevet
Kva følger med i SE? Eg har lyst på ein pakke som har alt Silver har:

▪ Half-Life 2*

▪ Counter-Strike: Source

▪ Half-Life 1: Source*

▪ Day of Defeat™:

Source*

▪ PLUS: Valve's back catalog available on Steam!

Er det mulig å få kjøpt i butikker her i Norge?

Den Silver pakken er bare tiljengelig via steam. Og i SE pakken er det bare Half Life 2 og CS:S og den er dyrere enn silver pakken på steam :thumbdown: Noen som vet hva Valve's back catalog er for noe?

hvis jeg kjøper silver gjennom steam.. hvor mye er totalprisen? 59.99+tax hvor mye esktra blir det?

trur det blir toll og sånt da mer er jeg ikke sikker på

det blir jo en del i toll da :ermm:

HAHAHA!!!!!! :!: :roll::p:tease: Toll på å laste ned ting? :p En eg kjenner har kjøpt sølv pakken og han sa det ble ca. 410 kr.

følger det ikke med no greier på den da? hakke giddi å sjekki pga jeg skal ha noe

å ta i derfor svarte jeg slikt

Han sa ca. 410, eg stoler på han og sier ca. 410.

Skrevet (endret)
Viss de er ekte så er iallefall den ene boxen med en blek fyr stygg :thumbdown:

HAHA!

Latterligste jeg har hørt på lenge! (ikke personlig ment)

Hørt om G-man? Ikke det? Neivel... :p

Det er i allefall han på det ene coveret (han bleike).

Han SKAL være bleik! Han skal ikke være en sånn fyr som alle vil være, slik som Mel Gibson, Val Kilmer, Bruce Willis og alle de andre gutta!

Samme konsept som The Simpsons...Mr. Burns er stygg fordi....tja, det er simpelthen bare meningen... ;)

BTW: G-man er en av de viktigste folka innen HL historien, foruten Gordon selv...

Endret av MeTa][iC
Skrevet
nå begynner jeg og angre litt på at jeg ikke venta.. :/ men det går vel ålreit

får jo spillet.. og det er jo alt i alt det viktigste

Hehe, syns det er bra at du holder ut :)

Ikke lenge igjen nå folkens, bare 2 dager og 9 timer :love:

Skrevet
nå begynner jeg og angre litt på at jeg ikke venta.. :/ men det går vel ålreit

får jo spillet.. og det er jo alt i alt det viktigste

Hehe, syns det er bra at du holder ut :)

Ikke lenge igjen nå folkens, bare 2 dager og 9 timer :love:

hehe joa.. litt ot men

er det andre som har problemer med at det tar lang tid og pre loade hl2 ?

Gjest medlem-19530
Skrevet (endret)
Tror de er fake. Viss de er ekte så er iallefall den ene boxen med en blek fyr stygg :thumbdown:

han er en steriotype av en farlig kontor mann fra en hemmelig del av regjeringen.

• alltid rolig(også i stemmen)
  • veldig kald person
  • blek.fordi han er en del innendørs

Endret av medlem-19530
Gjest medlem-19530
Skrevet

En ting: han jeg kjenner fra ebgames sa at CE skulle komme samtidig som vanlig.

Skrevet

fårr se slaget som tapt... vi får vite om de kommer samtidig 16...... er fortsatt usikker... :/ uansett har jeg kjøpt hl2 gjennom steam i dag..silver packedge.. fikk med mye rart da... får dod:source i tilleg..

Skrevet (endret)

O.k time out

hva innholder Ce Pakken - har fått med med Se pakken (tror jeg)

Tenkte jeg skulle bestille på Valve nå, får du samme pakken da?(som CE), viktig at jeg får med det nye counter strike spillet (har det faktisk ganske kult med Battlefront i mellomtiden)

Håper på svar da jeg tenkte å bestille på Valve nå (må bli en helv-- trykk på den serveren, kjipt om jeg får 7kb i sek :ohmy:

Echm mye er 49.95$

Edit igjen he he: litt for sent for noen reply muligens men jeg kjøpte silver online fra steam funket knirkefritt, hvorfor gjør der ikke bare det alle mann? på silver får du med en haug spill :thumbup: 59$ kostet det.(380kr trukket fra kontoen)

Endret av simalarion
Gjest medlem-19530
Skrevet
O.k time out

hva innholder Ce Pakken - har fått med med Se pakken (tror jeg)

Tenkte jeg skulle bestille på Valve nå, får du samme pakken da?(som CE), viktig at jeg får med det nye counter strike spillet (har det faktisk ganske kult med Battlefront i mellomtiden)

Håper på svar da jeg tenkte å bestille på Valve nå (må bli en helv-- trykk på den serveren, kjipt om jeg får 7kb i sek :ohmy:

Echm mye er 49.95$

Edit igjen he he: litt for sent for noen reply muligens men jeg kjøpte silver online fra steam funket knirkefritt, hvorfor gjør der ikke bare det alle mann? på silver får du med en haug spill :thumbup: 59$ kostet det.(380kr trukket fra kontoen)

se her for info

Skrevet
Tror de er fake. Viss de er ekte så er iallefall den ene boxen med en blek fyr stygg :thumbdown:

han er en steriotype av en farlig kontor mann fra en hemmelig del av regjeringen.

• alltid rolig(også i stemmen)
  • veldig kald person
  • blek.fordi han er en del innendørs

Ok, spillte ikkje HL 1 så visste ikkje det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...