Gå til innhold

Half-Life: Hl2 er ute?

Anbefalte innlegg

Skrevet
njaa.. en gang i tiden vil vel spill se tilnærmet sånn ut. da er det ikke sikkert vi synes det samme ..

En gang ja, men nå syns eg det blir litt for bra grafikk viss du skjønner. Menneskets fremgang bør ikkje øke altfor fort, kan ha store bi-virkninger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
njaa.. en gang i tiden vil vel spill se tilnærmet sånn ut. da er det ikke sikkert vi synes det samme ..

En gang ja, men nå syns eg det blir litt for bra grafikk viss du skjønner. Menneskets fremgang bør ikkje øke altfor fort, kan ha store bi-virkninger.

Hmm? er du 11 år?

Skrevet

Hmm? er du 11 år?

11 1/2. Hvordan det?

Skrevet

Hmm? er du 11 år?

11 1/2. Hvordan det?

Du skrev noe som var vanskelig å forstå får meg, og jeg er en del eldre :p

11 år og så avansert ordforråd :) Hehe.. imponerende ;)

Skrevet (endret)

Hmm? er du 11 år?

11 1/2. Hvordan det?

Det eg mente var at for bra grafikk i 2004 ikkje er bra. Viss menneskets fremgang øker for fort kan det ha store bi-virkninger.(lager vi f.eks. for kraftige våpen blir det vår egen undergang.) Skjønte du det no?

PS: Takk for komplemanget.(sikkert stavet feil :roll: )

Endret av Pusur1993
Skrevet
Om du ser på coveret fremfor skjermen ser du at bildet av g-man stikker litt lengre opp enn selve Half-life 2 teksten. Det er ikke boksen som åpner seg slik, for om dere ser på tastaturet ser dere at det skal ligne på at coveret lener seg mot skjermen. Feil 1.

Feil 2, på http://www.marcopolo.me.uk/hl2.html finner du bilde som er bruk på CDene, det er da veldig lett å kopiere og lage seg falske CD kopier som ikke finnes.

Bildet: http://www.marcopolo.me.uk/hl2/chris/hl2label.jpg

Det er lett å ta det og scale det i photoshop samt legge til et lite filter. Easy.

HL2 kommer på DVD og CDr, og det skal da være 6 cder, der er bare 5.

Folkens, jeg tror det er en fake.

Eller ikke... :!: :p

Skrevet

Hmm? er du 11 år?

11 1/2. Hvordan det?

Det eg mente var at for bra grafikk i 2004 ikkje er bra. Viss menneskets fremgang øker for fort kan det ha store bi-virkninger.(lager vi f.eks. for kraftige våpen blir det vår egen undergang.) Skjønte du det no?

PS: Takk for komplemanget.(sikkert stavet feil :roll: )

skjønner ikke helt problemet, syns det bare er bra at vi får bra grafikk jeg. fotorealistisk derimot, der kan man jo kanskje få psykiske problemer hvis man for eks spiller skytespill med fotorealistisk grafikk så det ser ut som man skyter ekte mennesker. men tror nok det går noen år før maskiner er sterke nok for fotorealistisk grafikk..

Skrevet
Viss det der hadde vært grafikken på HL 2 ville ikkje eg kjøpt det. Greit nok at det hadde sett ut som en ekte stein men det hadde blitt stygt på et data spill.

jeg hadde kjøpt det men maskina mi hadde sikkert brent opp når den skulle prøve å kjøre det.. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...