zuhr Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Jeg kjører følgende login script: ' VBScript. ' bleee ' Viser Maskinnavn. Brukernavn og Domene Set WshNetwork = WScript.CreateObject("WScript.Network") WScript.Echo "Maskinnavn = " & WshNetwork.ComputerName & vbCrLF _ & "Brukernavn = " & WshNetwork.UserName & vbCrLf _ & "Domene = " & WshNetwork.UserDomain ' Kjører opp standard skriver! Dim objNetwork, strPrinterPath strPrinterPath = "\\testserver.apekatt.no\Apeskriver" Set objNetwork = CreateObject("WScript.Network") objNetwork.AddWindowsPrinterConnection strPrinterPath WScript.Echo "Har nå koblet opp standard Printer. Trykk OK: " & strPrinterPath ' Kjører opp Diverse disker. Se Bokstav for info Dim objNet Set objNet = CreateObject("Wscript.Network") objNet.MapNetworkDrive "P:", "\\testserver.apekatt.no\Progs$" objNet.MapNetworkDrive "S:", "\\testserver.apekatt.no\lala$" WSCript.Quit ¨ Det jeg gjerne skulle ha gjort var at jeg kjørte Velkommen til Apekatt.no Foran Maskinnavn altså foran WScript.Echo "Maskinnavn = " & WshNetwork.ComputerName & vbCrLF _ Jeg trodde man kunne bruke n\ eller \n men dette fungerte ikke. Noen Tips??
zuhr Skrevet 11. november 2004 Forfatter Skrevet 11. november 2004 løste det foresten med & vbCrLF _ for nestelinje...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå