Belisarius Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Var kommet til vel 80% når jeg fikk et error, dette erroret gjorde ikke at nedlastnigen stoppet. Kommer det til å virke når jeg har lastet det ned? Husker ikke helt, men jeg tror erroret var noe sånt: "The computer is not vertifiing the downloaded data, this may come of a corrupted data."
Roarm Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Kanskje. Betyr at pcen ikke sjekker at dataen den mottar er korrekt. Så hvis den da mottar korrupt data, vil det ikke virke. Lykke til.
ahdrage Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Har du fått det til? Hvis ikke siterer jeg meg selv.. Finn torrent filen til WoW, begynn å last ned, avbryt og sjekk hva mappen heter som torrent programmet lagde. Finn så mappen du zippa filene ut til, rename den til det samme som den torrent mappa heitte. Start så torrent programmet igjen og henvis til mappa med de utzippa filene i. Torrent programmet vil da sjekke alle filene og eventuelt laste ned manglende filer Går ut i fra at du ikke bruker et torrent program til å laste ned wow
Belisarius Skrevet 12. november 2004 Forfatter Skrevet 12. november 2004 Det virker fint spiller nå som dwarf paladin på server 5
Kremsprut Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Noen som vet hvordan man skal laste ned fort med BitTorrent med Telenor ADSL?
Uderzo Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Noen som vet hvordan man skal laste ned fort med BitTorrent med Telenor ADSL? begrens uploaden til 80% med netlimiter.
Nobrains Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Gikk jeg glipp av en ren torrent fil release for og skaffe seg wow ? jeg brukte den teite .exe fil greia som var blizzard sin egen torrentdings... Det var irriterende siden den brukte en haug med porter og jeg ikke kunne limite uploaden.-...når jeg hadde lasta ned spillet hadde jeg lasta opp 3.6gb og lasta ned spillet på 2.5 .....det er teit burde ha fått 50%50% jaja...nå har jeg spillet og jeg spiller så jeg er fornøyd :=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå