eNix Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 (endret) NÅr jeg starter et spill eks need for speed 2. kommer denne feilmeldingen. For også samme feil på prince of persia. Noen som vet hva som skal gjøres? Takker for all svar. Feilsignatur AppName: speed2.exe AppVer: 0.0.0.0 ModName: speed2.exe ModVer: 0.0.0.0 Offset: 001d24c0 Endret 11. november 2004 av eNix
eNix Skrevet 11. november 2004 Forfatter Skrevet 11. november 2004 absulot ingen som vet hva jeg skal gjøre
Rampage Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Need for speed 2, ikke Underground2 men Nfs2 nikk0, hva er sjangsen for at det kommer i butikkene igjen ? Hehe
Kasp Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Start>kjør og skriv: dxdiag Trykk på "DirectX" tab'en og sjekk om det står om det er noe feil..
Stig_W Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 I og med NFS2 er et eldre PC spill er det mulig du sliter med kompatibilitetsproblemer. Kjør spillet i komptatibilitetsmodus for Win95 og du kan ha løsningen. Du kan også prøve å laste ned og oppdatere drivere for skjermkort, lydkort og chipset. Dette kan muligens hjelpe.
Fat_ASS Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Eller vi du har mange gamle spill som du sliter med å få kjørt på¨xp så kan du jo installere en vers me win98/me på en annen partisjon...=) Har veldig mange gamle spill så det har jeg gjort...både 98 å ME kan spille det meste av gamle spill..=)
JRL Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Vist du har windows xp så er det en egen emulator for win 98 som du kan bruke, da vil du kunne kjøre de fleste av slike spill. Har du win 2000 så må du hente denne emulatoren fra selve plata, den blir ikke instalert automatisk. Den er veldig lett å bruke. Når jeg skulle spille et gammelt spill på en windows 2000 pc fikk jeg ikke engang installert uten å få feil melding. Men dette ordner alt, husker ikke detaljene for alt, men det er jo det man har google for right?
eNix Skrevet 13. november 2004 Forfatter Skrevet 13. november 2004 men altså prince of persia er jo ganske nyt spill for samme feil der. Samme feil for jeg også på NEed for speed underground.
Fat_ASS Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 heh...formater...funker bestandig...å pc`en funker veldig mye bedre...=) Er så deilig med en ny formatert maskin...=) ingenting tull eller noe...som det ofte blir når man har hatt den en stund..... Har foresten runda prince of percia....Sykt bra spill...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå