Gå til innhold

Feilmelding når jeg starter spill

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

NÅr jeg starter et spill eks need for speed 2. kommer denne feilmeldingen. :( For også samme feil på prince of persia. Noen som vet hva som skal gjøres?

Takker for all svar.

Feilsignatur

AppName: speed2.exe AppVer: 0.0.0.0 ModName: speed2.exe

ModVer: 0.0.0.0 Offset: 001d24c0

Endret av eNix
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I og med NFS2 er et eldre PC spill er det mulig du sliter med kompatibilitetsproblemer. Kjør spillet i komptatibilitetsmodus for Win95 og du kan ha løsningen.

Du kan også prøve å laste ned og oppdatere drivere for skjermkort, lydkort og chipset. Dette kan muligens hjelpe.

Skrevet

Eller vi du har mange gamle spill som du sliter med å få kjørt på¨xp så kan du jo installere en vers me win98/me på en annen partisjon...=)

Har veldig mange gamle spill så det har jeg gjort...både 98 å ME kan spille det meste av gamle spill..=)

Skrevet

Vist du har windows xp så er det en egen emulator for win 98 som du kan bruke, da vil du kunne kjøre de fleste av slike spill. Har du win 2000 så må du hente denne emulatoren fra selve plata, den blir ikke instalert automatisk.

Den er veldig lett å bruke. Når jeg skulle spille et gammelt spill på en windows 2000 pc fikk jeg ikke engang installert uten å få feil melding.

Men dette ordner alt, husker ikke detaljene for alt, men det er jo det man har google for right?

Skrevet
:yes: men altså prince of persia er jo ganske nyt spill for samme feil der. Samme feil for jeg også på NEed for speed underground.
Skrevet

heh...formater...funker bestandig...å pc`en funker veldig mye bedre...=)

Er så deilig med en ny formatert maskin...=) ingenting tull eller noe...som det ofte blir når man har hatt den en stund.....

Har foresten runda prince of percia....Sykt bra spill... :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...