oophus_3do Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Hvorfor har jeg så dårlig fps i cs:source? Jeg ligger på rundt 15-30 fps konstand. Det hender det kommer opp i 80 og slikt men også helt ned i 5 !? Jeg kjører en oppløsning på 1024 x 768 der alt står på high. Hvis du ser på hvordan pc jeg har så syns jeg det skulle gå greit, men det gjør det jo da altså ikke? Så hva kan være årsaken? Første gangen jeg skulle spille så anbefalte Steam meg om å laste ned en ny driver til geforce 6800gt kortet mitt, og det gjorde jeg. Kan det være denne driveren som ødelegger alt? Takk for svar!
A.J Green Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Still tilbake driveren og innstaler den offisielle driveren fra nvidia. Da bør det ordne seg.
oophus_3do Skrevet 11. november 2004 Forfatter Skrevet 11. november 2004 Still tilbake driveren og innstaler den offisielle driveren fra nvidia. Da bør det ordne seg. Takk Takk. Det skal jeg prøve ut
brillan Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Den hardwaren skal kjøre cs:s glatt. Brukerfeil.
oophus_3do Skrevet 11. november 2004 Forfatter Skrevet 11. november 2004 Den hardwaren skal kjøre cs:s glatt. Brukerfeil. Ja det var det jeg mente også... Jeg lastet ned den nyeste driveren fra nvidia. Skal prøve å legge inn den orginale jeg fikk med grafikk kortet, så for se om det blir noe bedre. Men syns det skulle være rart..
oophus_3do Skrevet 17. november 2004 Forfatter Skrevet 17. november 2004 Den hardwaren skal kjøre cs:s glatt. Brukerfeil. Hva mener du helt med brukerfeil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå