Gå til innhold

TES: Stygg bug i Morrowind

Anbefalte innlegg

Skrevet

På den ene questen vi får av Alamalexia som heter Forging Nerevar's Blade så må vi gå til orken Yogak gro-Gluk som er i Craftmens Hall for å "forge" noen sverd deler.Når jeg skulle gå til han for å "forge" disse delene så kom han plutselig bare bort.Det var som om han bare falt igjennom gulvet.Går det an på en eller annen måte å få han tilbake på plassen sin,fordi han er helt nødvendig for å fullføre questen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk kommandoen "RA" i console vinduet så skal du se at det ordner seg.

Bare pass på at du befinner deg i Craftmen's Hall når du bruker kommandoen.

Skrevet

Lol kjipt å lese om dette nå, den lille buggen fikk meg til å slutte med Morrorwind.. :dontgetit:

jaja, er vel ikke så ille, det er bare et spill(****s **** *****)

Skrevet
Lol kjipt å lese om dette nå, den lille buggen fikk meg til å slutte med Morrorwind.. :dontgetit:

vel du drepte jo faktisk duden og da hjelper det ikke :tease:

Skrevet

Jeg klarte å lage en plugin som jeg plasserte orken i gangen på Craftmens Hall men det ble ikke noen forskjell på savegamen min så da skjønte jeg at jeg sikkert måtte loade savegamen min innpå Construction Set og fikse det der fordi det gjorde jeg ikke på den pluginen som jeg laget først.Jeg prøvde å lete etter en plass som det sto load savegame eller noe sånt på,men jeg fant ikke en dritt.Går det an å loade savegamen sin på Construction Set,og hvis det gjør det,hvor?

Skrevet

Du vet start menyen til morrowind rett før du går inn i spillet?

der man kan velge options, play, data files alt det der(ikke menyen ingame).

trykk på datafiles og enable den plug-inen før du starter spillet

Skrevet

Jeg å enablet den pluginen jeg lag men det ble ikke noen forandringer i det hele tatt.Det er som den blir aktiver alikevel om jeg slår den på.Kan det ha noe med at det går an slå på at pluginen er active eller noe sånt?

Skrevet
Jeg å enablet den pluginen jeg lag men det ble ikke noen forandringer i det hele tatt.Det er som den blir aktiver alikevel om jeg slår den på.Kan det ha noe med at det går an slå på at pluginen er active eller noe sånt?

Jeg å enablet den pluginen jeg laget men det ble ikke noen forandringer i det hele tatt.Det er som om den ikke blir aktivert alikevel om jeg slår den på.Kan det ha noe med at det går an slå på at pluginen er active eller noe sånt?

Skrevet

Eller på en litt annen forklaring,alikevel om jeg slår på pluginen så blir det ikke noen forandringer på savegamen min.Jeg prøvde å fikse litt på noen andre folk enn orken for å sjekke om det var noe feil med han men det ble ingen forandringer på savegamen da heller. :thumbdown:

Noen forslag?

Skrevet
Lol kjipt å lese  om dette nå, den lille buggen fikk meg til å slutte med Morrorwind.. :dontgetit:

vel du drepte jo faktisk duden og da hjelper det ikke :tease:

Det er ikke poenget....( :p ) Poenget er at selvom jeg ikke hadde drept han hadde han ikke hvert der.(...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...