Leif Arne Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 På den ene questen vi får av Alamalexia som heter Forging Nerevar's Blade så må vi gå til orken Yogak gro-Gluk som er i Craftmens Hall for å "forge" noen sverd deler.Når jeg skulle gå til han for å "forge" disse delene så kom han plutselig bare bort.Det var som om han bare falt igjennom gulvet.Går det an på en eller annen måte å få han tilbake på plassen sin,fordi han er helt nødvendig for å fullføre questen.
Kvakko Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Bruk kommandoen "RA" i console vinduet så skal du se at det ordner seg. Bare pass på at du befinner deg i Craftmen's Hall når du bruker kommandoen.
assassin Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Prøv å bruk construction settet som følger med morrowind og flytt på charcteren.
~Alex~ Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Lol kjipt å lese om dette nå, den lille buggen fikk meg til å slutte med Morrorwind.. jaja, er vel ikke så ille, det er bare et spill(****s **** *****)
Akira Kurosawa Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Lol kjipt å lese om dette nå, den lille buggen fikk meg til å slutte med Morrorwind.. jaja, er vel ikke så ille, det er bare et spill(****s **** *****) vel du drepte jo faktisk duden og da hjelper det ikke
Leif Arne Skrevet 10. november 2004 Forfatter Skrevet 10. november 2004 Han kom ikke fram når jeg skreiv RA i consolen men jeg skal prøve Construction Set,men jeg kan ikke helt med det så hva skal gløre der?
Leif Arne Skrevet 10. november 2004 Forfatter Skrevet 10. november 2004 men jeg kan ikke helt med det så hva skal gløre der? Men jeg kan ikke helt med Construction Set så dere må fortelle meg hva jeg skal gjøre?
Leif Arne Skrevet 10. november 2004 Forfatter Skrevet 10. november 2004 Blir det ikke fikset hvis jeg bare installerer spillet på nytt?
Akira Kurosawa Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 du skulle finne en del veiledninger på internett eller lære det sjøl på non uker
Leif Arne Skrevet 10. november 2004 Forfatter Skrevet 10. november 2004 Jeg klarte å lage en plugin som jeg plasserte orken i gangen på Craftmens Hall men det ble ikke noen forskjell på savegamen min så da skjønte jeg at jeg sikkert måtte loade savegamen min innpå Construction Set og fikse det der fordi det gjorde jeg ikke på den pluginen som jeg laget først.Jeg prøvde å lete etter en plass som det sto load savegame eller noe sånt på,men jeg fant ikke en dritt.Går det an å loade savegamen sin på Construction Set,og hvis det gjør det,hvor?
Akira Kurosawa Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Du vet start menyen til morrowind rett før du går inn i spillet? der man kan velge options, play, data files alt det der(ikke menyen ingame). trykk på datafiles og enable den plug-inen før du starter spillet
Leif Arne Skrevet 11. november 2004 Forfatter Skrevet 11. november 2004 Jeg å enablet den pluginen jeg lag men det ble ikke noen forandringer i det hele tatt.Det er som den blir aktiver alikevel om jeg slår den på.Kan det ha noe med at det går an slå på at pluginen er active eller noe sånt?
Leif Arne Skrevet 11. november 2004 Forfatter Skrevet 11. november 2004 Jeg å enablet den pluginen jeg lag men det ble ikke noen forandringer i det hele tatt.Det er som den blir aktiver alikevel om jeg slår den på.Kan det ha noe med at det går an slå på at pluginen er active eller noe sånt? Jeg å enablet den pluginen jeg laget men det ble ikke noen forandringer i det hele tatt.Det er som om den ikke blir aktivert alikevel om jeg slår den på.Kan det ha noe med at det går an slå på at pluginen er active eller noe sånt?
Leif Arne Skrevet 11. november 2004 Forfatter Skrevet 11. november 2004 Eller på en litt annen forklaring,alikevel om jeg slår på pluginen så blir det ikke noen forandringer på savegamen min.Jeg prøvde å fikse litt på noen andre folk enn orken for å sjekke om det var noe feil med han men det ble ingen forandringer på savegamen da heller. Noen forslag?
Leif Arne Skrevet 11. november 2004 Forfatter Skrevet 11. november 2004 Er det noen som vet hva jeg kan skrive i consolen for å få Trueflame Blade eller hva det heter?
Leif Arne Skrevet 11. november 2004 Forfatter Skrevet 11. november 2004 Jeg klarte å adde sverdet så da trenger jeg ikke orken likevel. Takker for tips
~Alex~ Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Lol kjipt å lese om dette nå, den lille buggen fikk meg til å slutte med Morrorwind.. jaja, er vel ikke så ille, det er bare et spill(****s **** *****) vel du drepte jo faktisk duden og da hjelper det ikke Det er ikke poenget....( ) Poenget er at selvom jeg ikke hadde drept han hadde han ikke hvert der.(...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå